< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (11)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x

about she

ona se zove Matea, ima 12 god,
voli lutati po svojim mislima i tražiti odgovore
na pitanja zašto i kako????
odlična je učenica i voli dobre ocjene,
(najbolja je učenica u razredu, ali joj nemojte reć)
a ne voli loše ocjene!!!!!
jako je samouvjerena i sigurna u sebe!
voli ljude s kojima se može zezat!
ne voli laž i nepravdu!
zna da može više od onoga što daje!!
voli prijatelje i ne voli svađu s njima!!
voli vrijeme provoditi u prirodi..
nije umišljena!
ne mora se cijeli svijet vrtiti oko nje, ali
voli kad se vrti oko nje!
voli pizzu i lignje!!!
voli ići u šoping!
svaki puta si mora nešto kupiti!!
boji se da se novci ne povare!!
voli nove stvari!!







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Od moje frendice blog funnysara


Kakav vam je moj blog?
ok!!
Super!
Odlican!
Gadan?
  
pollcode.com free polls

PrAvIlA

primjetila sad da me neki pitaju jer mogu ovo jer mogu ono pa
ću vam napisati par pravila:

PRAVILA
- nema odbrojavanja
-nemojte mi govorit zkj ovo zkj ono
-možete me pitat za savjete, naprotiv rado pomažem
- nemojte mi slat LANCE SREĆE



još ću se ja sjetit......

pozzzz

wavewavewave
kisskisskisskiss

ponedjeljak, 01.12.2008.

pregled današnjeg dana!!!!!!

ej ......! wavewave
kaj ima??
tnx svima na komovima!!!!!
danas mi je bio OK dan u školi!!
samo kaj je padala kiša!!!!
baš smo imali matku i spustila se TAKVA KIŠA,
iza škole su se svi borovi tresli-bilo je strašno!!!
hehhhhhh!
kad sam došla doma sve je bilo OK , dok si oko 8:30, nisam "morala" ić kuhati čaj jer sam se prehladila,tada sam ga skuhala i po običaju stavila 3-4 žlice šećera, zatim sam
to mješala i mješala i krenula sam piti "SKLATKI" čaj
kada sam ga probala bio je toj najodvratniji čaj koji sam ikad pila
UMJESTO ŠEĆERA JA SAM STAVILA SOL U ČAJ
odvrato, a ja sam to progutala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tako sam šašavabangbang
LOL


komajte mi!
kisssssssssssssachhhh!!!!!!!
byyyyyyyyyyyyyyyy
pozzzzzzz



šaljem vam kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss



| komentiraj (92) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.