petak, 11.04.2008. ♥

♥ Ey, ey, ey....

Hay, lepi moji... Napokon taj dugo očekivani post... Eh, puno toga se izdogađalo u ovih ajde recimo mjesec dana... Jelenin i moj rodjendan, feštice, ali i ne bas lijepih trenutaka... cry nažalost, ali valjda je tako trebalo biti, to promjenit ne možemo...

I da se sad vratimo na rodjendaneke... Moja frendica Jelena i ja zajedno smo odlučile proslaviti i počastiti nama drage ljude... Najprije smo se domeka svi zajedno napapali (zbog vlastite sigurnosti wink)... I krenuli u grad, svi smo se našli u parkiću i krenuli do Holly-a... Vani je bilo fantastično, nekima malo manje a nekima malo vise... thumbup Ali sve u svemu ockey... Drugi dan zbog prevelikog konzumiranja alkohola, neki nisu iz kreveta mogli ustati... a najbolje od svega je bilo to što smo u crkvi svi spavali tj. stalno nam se vrtjela pjesma u glavi : Glavobolja od vina, a nigde plivadona... puknucu i tak oporavak je bio dug i težak... hehe... Ali bitno da smo se svi dobro zabavili... Eh dosta pisanja, mislim već me prsteki bole... zubo Trebala bi sad staviti slikice... Ajde, sve vas srdačno pozdravljam i budite dobri, ja jesam... belj mah moš mislit, hehe... Šaljem vam pussice, kissy- kissy.... kiss




♥ 23:17 ♥ komentari (137) ♥ printEy, ey, ey....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.