travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design by:







ABOUT ME....

Ime:Matea
Prezime:
never mind...smijeh

Nadimci:
Tea,Mates,Bumbar,
Buhtlica,Osa,Mala plava (tak me nazvo
jedan dečko jer sam imala plave pramenove

Moji frendovi:
Ivona,Hela,Nixa,
Lucija,Ivana,Silvana,Dražička,
ma ima ih puno....

Kvart:
FOLKA 4ever (fkt. super kvart
mislim nisu ni drugi loši)
smijeh

Navijam za:
DINAMO 4ever(fkt. obožavam Dinamo)
Od mjuze slušam:
Hip-hop,r&b,
cajke,rapp i techno....

Volim:
Dečke,frendice,shopping,tulume,
nabrijane aute i motore,ma volim sve što je zakon...

Ne volim:
Bahate,umišljene,bezobrazne ljude....

Cool blogovi...(idi pa vidi jesam li u pravu)

Drazicka...
Annchica...
Strojkova little Ivana..
Spaljena Hela...
Nixa....
Ljucika...
Lena...
Conja...
Turicka...
Dea...
Mika...
Pela...
Marina...
Barbara...
Danijela & Adrijana...
Dinamovka...
Ivončica(Ivy)...
Ančika....
Anitica...

Slikice....

layout for myspace

layout for myspace




"Ja"
Create doll makers and dress up dolls with dollmakerscript.com

Opet "ja" nemrem se odlučit kad mi se sve sviđa ma ja sam sve koje postoje..lol...
Create doll makers and dress up dolls with dollmakerscript.com


"Ivona"

Create doll makers and dress up dolls with dollmakerscript.com


"Hela"

Create doll makers and dress up dolls with dollmakerscript.com


"Nixa"
Create doll makers and dress up dolls with dollmakerscript.com


"Lucija"
Create doll makers and dress up dolls with dollmakerscript.com


"Ivana"
Create doll makers and dress up dolls with dollmakerscript.com


"Ivončica"
Create doll makers and dress up dolls with dollmakerscript.com


"Ančika"
Create doll makers and dress up dolls with dollmakerscript.com


Visual Poetry - ImageChef.com



ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images











































Myspace layouts




free image hosting

free image hosting






free image hosting

free image hosting






free image hosting

free image hosting





Blog images

Blog images



image hosting file

image hosting file



myspace layout

myspace layout




myspace layout

myspace layout




Ovo je moja ekipa i ja s njima...lol....

image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Images for your blog

Images for your blog




image hosting file

image hosting file





JA SAM VAGA PA EVO NEŠTO...
image hosting file

image hosting file



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts





Free Myspace Layouts





Myspace code




Myspace graphics





Myspace code





Myspace code




Myspace code






Myspace layouts





















Moj@ @beced@...

A
Anja-prejebena cura
Auti-nabrijane obožavam
Andrija-fkt lud dečko s kvarta
Adis-otkačeni debil iz razreda
Akon-prejebeno pjeva
Alkohol-mljac,mljac...

B
Barić-neam riječi,zgodan,dobar,super frend
i jednostavno savršen...
Burza-moj frend the best dečko...
Beyonce-cool pjevačica i glumica
Borovje-prejeben kvart ko i naš
Beep-prva pjesma koju sam slusala
od Pussycat dolls
Buttons-isto prejebena pjesma od njih

C
Conja-luda cura sa Borovja
Crnov-Lucijina simpa
Cajke-obožavam ih slušat
Christina Aguilera-ta majkemi ima zakon glas
Ciara-preljepa pjevačica
Crna-moja najdraža boja
Crvena-isto moja najdraža boja

D
Dražička-uff,ta je najluđa
Dinamo-lives 4ever klub za koji
ću uvjek navijat...
Domovci-spaljeni tipovi ali znaju bit i debili
Droga-za koga? za tebe? neeee,pa ti voliš sebe!!1
(ha,ha) nekima je to sve nekima ništa...
Dečki-postoje sam da zajebavaju cure...
Danči-naš DJ ali i dobar frend

E
Emil-moj bivši,slonić Dumbo il kak se već piše
Eminem-reper za pamćenje makar to pripada 2pacu

F
Folka-moj kvart ujedino najbolji kvart
Fergie-fkt otkačena pjevačica
Faruk-on je najluđi
Fajda-zgodan dečko sa borovja

G
Grga-jako dobar frend i ivonina simpa
Grob-kad ostarim iznajmit ću si ga...

H
Hela-frendica s kojom se znam od malih nogu
Hrvatska-moja zemlja
Hip-hop-najbolja mjuza
Hajduk-usrani tovari,mrzim ih da ih
bar mogu izbrisati s lica zemlje!

I
Ivona-moja best frendica
Ivana-moja frendica
Ivy-frendica sa sige spaljena cura

J
Jabuka-zdravo voće (šala)
Jaguar-ljepa životinja
Jagode sa šlagom-super pjesma ali i volim
jest jagode sa šlagom

K
Kaktus-biljka koja bode (znam iz vlastitog iskustva)
Kurac-muški ponos
Klošari-baš kak je ivana rekla ja i moje društvo

L
Lucija-moja frendica
Luka-zgodan brejker
Ljubav-sranje...
Lusy-frendica iz utrina




ponedjeljak, 23.04.2007.

Puno se stvari desilo....

Ciao ljudovi........smijeh Da fkt se opet desilo puno stvari......yesyes
Ugl. znamo se sa jednim curama sa sige a od prekjučer smo si fkt super...smijeh I tak Fijala i Pela su prekinuli i Fijala ima bolju trebu od Pele,Pela ce jos pobrat svoje...burninmad No da se vratim starom...smijeh
Ovaj dio posta je samo za Dražičku,Deu i ostale:e cure fkt mi je žao kaj vam nisam došla na krizmu zaboravila sam....ludlud Ma nadam se da če te mi pokazat slike i reč kaj je sve bilo ajd puffa krizmanice...smijehsmijehI da fkt bi htjela da Ivy i fijala profuraju fkt su jedno za drugo........
Brijem da sam pola stvari koje sam htjela reč zaboravil,ma nema veze ugl počela sam se super zabavljat(mislim i prije sam se ali ovo je bolje)...
Da te cure sa Sige su totalno lude i uvijek za zajebanciju,ajd puffa curama sa Sige...kisskisskiss
Joj Ivy(Ivona) i Ančika(Ana) imaju sljedeči tjedan krizmu pa njima definitivno idem...yesyesyesyes
I tak nadam se da če me starci pustit na tulum tak da ak me puste bit če ludo..........roflroflroflroflMa kizzam vas sve...kisskisskiss

|komentiraj 32| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.