MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com







bedzevi.com,button,badges,priponke,Trgovacka skola - roba s greskom

Myspace backgrounds









bedzevi.com,button,badges,priponke,Rihanna bedzevi.com,button,badges,priponke,Rihanna




  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (10)
Rujan 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

design by: L3a d!zajn

Opis bloga
















Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us









Avril Lavigne Lyrics
Get over it Lyrics






bedzevi.com,button,badges,priponke,Rihanna bedzevi.com,button,badges,priponke,Be cool and fuck the school bedzevi.com,button,badges,priponke,Tesko je ful biti cool bedzevi.com,button,badges,priponke,Smile bedzevi.com,button,badges,priponke,Smile bedzevi.com,button,badges,priponke,Smile

nedjelja, 28.09.2008.

evo malo slikica

sretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswinknutnaughtymouthwashmadheadbanggreedydeadburninmadbangnonoeekyespartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknuculazepjevazujohrvatskaludmahnamcorfinonjami



| komentari (10) | printaj | # |

novi posssst

ej ljudi evo me. nisam dugo bila na blogu
sada sam došla ej ljudi zašto niš ne komate
joj joj ej ljudi ako vi želite komove od mene onda
i vi meni dajte komova joj.
nemože to tako .ljudi nemorate više u komove pisat
šta biste stavili na moj blog.
više neču slišat kada i nepišete komove ljuta sam.mad
eto tako. joj ej ljudi idite na naš blog frendice5.b.nlog.hr
idite plizz pa vratit čemo vam komove joj.
idite odmah sad upišite adresu i komajte odmahhhhhhh.
eto to je to.
joj ljudi tražim avatare. možda i ostavim svoj blog ako nenađem avatarmahwave



| komentari (5) | printaj | # |

petak, 26.09.2008.


Glitterfy.com - Glitter Graphics



| komentari (1) | printaj | # |

ej ljudi novi post

ej ljudi evo novi post.ej ljudio u postu prije
toga sam napisala da ako ko ima neku
ideja za moj blog neka se javi.
ovaj ljudi neču ja sve vaše želje ispuniti
samo neke koje se meni svide.
ej ljudi idite na frendice5.b.blog.hr
i komajte nam puno.
ja sam jedna od njih.
puno tamo komajte .joj nikad mi se neda pisat
post a kad krenem pisat onda nikada krajasmijeh
joj ljudi jedna pretty dora mi je poslala
da stavim malo više slika
evo ta mi se ideja sviđa staviti ču.
pretty dora je moja frendica iz razreda
ona isto ima frendice5.b blog
sve te koje imaju frendice5.b blog
su moje frendice iz razreda zato nam puno
nam komajte.wavewavemah



| komentari (1) | printaj | # |

ponedjeljak, 22.09.2008.

allo

bok ljudi evo me.nisam mogla puno komat
jer sam išla u školu.a preko vikenda sam čitala lektiru.
joj jako je teška.ja mrzim lektire a šta češ
joj mi u petak trčimo 6 minuta u školskoj dvorani
na tijelesnom joj
nije baš da jedva čekam ali sam uzbuđena.
prošli petak smo skakali u dalj.
ali neču reć kliko sam ja skočila metara.
ej ljudi nadam se da vam je dobar blog
ako neš želite staviti na moj blog
imate neku ideju onda recite to u komovima.
ej ljudi šaljite komove ali ne baš pretjerano puno.
zato što nemogu jako puno vračati komova jel sad je škola počela
moram učiti ja nisam više 4. razred da nekad učim sad sam 5 i moram puno
učiti.pa barem ostavite najviše svako 2-3 eto
ali ne sad njih 1000000 neznam ja više.
eto jel su sad neko sreti da sam napokon
napisala novi post.ajde sam moram ići
napravit ću spisak o meni pa pročitajte.bok ljudi



| komentari (9) | printaj | # |

nedjelja, 21.09.2008.

EJ LJUDI PIŠITE JEDAN
ILI DVA KOMA JEL SE MENI NEDA TOLIKO
VRAČATI



| komentari (0) | printaj | # |

ej ljudi komaj te puno



| komentari (2) | printaj | # |

utorak, 16.09.2008.

NOVI DIZZ

ej ljudi stavila sam novi dizz sa starkama.
taj mi se više sviđa. mislim i onaj je lijep
ali ovaj mi je lijepši. ej ljudi napravit ču onaj kvadratić
sa pitanjima a vi odgovarajte.i puno komajte.pozzwave



| komentari (1) | printaj | # |

bok

bok ljudi ovo je moj blo .kao što vidite da je na dizajnu sliku
rihanne nemojte misliti da če blog biti samo s rihannom .
ne bog neče biti s rihannom mislim imat če nekih slika od rihanne
ali ne sve bit če tu i drugih slika i spotova. ako želite nači moj drugi blog idite na bratzblog.blog.hr
to je blog o bratz.vidjet čete sve tamo. puno mi komajte tamo kao i ovdje .
jer komove vračam, to znači da ako vi meni pošaljete 5 komova
i ja ču vama poslati 5 komova.sretan
neznam šta da više kažem.aha da BOKwave



| komentari (0) | printaj | # |

ponedjeljak, 15.09.2008.



| komentari (3) | printaj | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.