vrgorac u mom srcu

PISMO PRIJATELJICI...................................................................................

Sada kada suze teku, a ja jednostavno nemam snage da ih zaustavim, pišem ti posljednji put. Nemoj plakati i nemoj da te slomi moja smrt. Odlazim u vječni mir, daleko od njega, daleko od onoga što me na njega podsjeća, jer jedino ti možeš razumjeti moju bol. Jedino si ti znala da moje srce pripada njemu, da samo njega volim, jer znaš koliko sam puta plakala na tvom ramenu zbog njega, a ti si mi uvijek pružala utjehu. U mom pogledu nema više sjaja..... na mom licu umro je osmjeh.... a moje srce uzeo je ON....uzeo ga je one noći kad je otišao njoj. Dao mi je samo patnju....dao mi je samo bol... Ja moram poći jer put mi je dug, možda se rastajemo zauvijek, možda je sudbina spremna izabrati, možda se nećemo više vidjeti.... zato ti pišem spomen taj, da našem prijateljstvu ne dođe kraj... Kad dođeš na moj grob, spusti suzu niz svoje lice, a iz groba čut ćeš riječi:
JOŠ TE VOLIM PRIJATELJICE!!!!!!!

25.06.2007. u 14:31 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (12)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Opis života, mjesta i društva u kojem se krećem.Malo pjesmica i.....

Linkovi

cerekPORUKICEcerek

*Večeras neću plakati,jer suze nisu lijek
al" upamti ove riječi,voljet ću te zauvijek.
Noćas lažem sebe,dobro mi je bez tebe
al" srce tajnu krije nikad mi gore bilo nije!!!*

* I ove noći sanjat ću da si pored mene,
zagrlit ću jastuk umjesto tebe. U tami ću
tražiti odraz tvog lica,
jer daleko je moja mala spavalica :) *
* Nek ti svjetlost novog dana
obasja dušu i ispuni je najdivnijim
osjećajima i neka ti Bog podari sve
što nemaš, a želiš i sačuva sve što
imaš, a voliš..... *

* Ako želiš idi, al zauvijek shvati
ko" pevi odlazi najviše pati.
Čuvaj moju sliku, moje srce te moli,
kopija te gleda, a original te voli....*


* Jedne tihe noći kada čuješ zvuk zvona,
znat ćeš mene više nema,
a kada svi odu sa groba
ti se tiho pomoli,jer znaj da tu leži
srce koje te i mrtvo voli!!!!*>* Volim te kao skitnica daljine,
volim te kao sanjar snove,
volim te kao zora sunce,
volim te kao pjesnik kiše,
reci jel" te itko volio više!? *

* Ljubav je kao delfin što se obasjan mjesečinom
kupa u beskrajnoj ljepoti tvojih očiju
i zato ih nikad nemoj zaklopiti, jer
kažu da delfini umiru u tami!!!*>* Kažu da je ljubav važnija od prijateljstva,
ali da je prijateljstvo trajnije od života,
stoga ti ćeš mi biti prijatelj
kojeg ću voljeti do kraja života..*

* List papira mokar od kiše, sudbina zna gorko da piše,
okrenem broj, čujem ti glas, TI i JA al" nema NAS.
Ako te netko pita voliš li koga, ti se sjeti mene
i reci NIKOGA!!!*>* Ti pretvaraš kamen u prah, suze u smijeh,
tamu u svjetlost, tren u vječnost,
godinu u vijek,otrov u lijek....
Budući da možeš sve, pojavi se i poljubi me....*






- Srce je staklo,
kad ga jednom razbiješ,
više ga nećeš sastaviti!!!!


- Od svih istina najdublje i najtrajnije su
istine SRCA!!!!



- MAJKA - rodila - LJudi često vide, tek kad im se smrkne pred očima....

ULICA - odgojila
DROGA - odhranila
DOMOVINA - sahranila...

- Tko se vrti u krug, ostaje na istom mjestu!!!!!


- Voljela sam, još uvijek volim, ali nikad neću biti VOLJENA!!!!


- U tihoj noći dok srce strepi, sjeti se mene,
anđele lijepi. Ako te rastuže zvuci gitare ili te život gorko zaboli,
sjeti se da ipak postoji netko, tko te jako voli!!!!!


- DAN BEZ SMIJEHA JE IZGUBLJEN DAN*

- Samo kad je čovjek zaljubljen
i kada voli,
vjeruje da je on najvažniji u životu voljene osobe......



- If you can keep your memory think about me and love!!!!

- Sve u životu shvati kao igru,jer jedino tako pobijediti,a ako i izgubiš ne očajavaj,jer ipak bila je to samo igra!!!!!


- Postajem daleka granica ne poznajem vrijeme ljude ni strah. zar nismo ukleti dio zvijezda,zar nismo ljudi ljubavni prah.....

- ima nešto u tebi
nešto što opisati ne mogu
no očito me to obara s nogu
imaš neku moć koja mojim
tijelom vlada
šteta što sam
još ovako mlada!!!!-

- ti si trag koji ne mogu izbrisati.....
ti si bol koju ne mogu preboljeti......-


.... oprosti što šutim dok sam s tobom
i što mi lice prekriva tuga, ali teško
je ljubiti usta koje je sinoć ljubila DRUGA!!!...

....bolje je izgorjeti u žarkom plamenu,
nego se polako gušiti....


možda ćeš jednom shvatiti
zašto sam plakala
tiho i bez riječi
zašto ti uvijek želim sreću
i ono što se ne može reći...
Možda ćeš jednom u mojim očima
vidjet bol
i skrivenu tugu
možda ćeš jednom
shvatiti da je to zato što
VOLIŠ DRUGU.....

OPROSTIT ĆU
Oprostit ću nebu što nam je vrijeme kralo
oprostit ću suncu što nam nije sjalo
oprostit ću mjesecu koji nas je gledao
oprostit ću zvijezdama za sve skriveno
oprostit ću pticama što nam nisu pjevale
oprostit ću srcu za želje skrivene,
oprostit ću sebi što sam te voljela
oprostit ću prijateljicama,
što su mi krile da ti nisam jedina
oprostit ću svima, samo tebi ne,
jer si me ostavio, a voljela sam te....


.....za tebe....
ako ikad budeš volio neku drugu
onako kao što sam ja voljela tebe
pazi da je ne izgubiš
kao što sam ja izgubila tebe
ali ako je izgubiš
nemoj plakati kao što sam i
ja plakala
jer te suzama nisam vratila.....



SAMO KAD JE ČOVJEK ZALJUBLJEN I KAD VOLI VJERUJE DA JE ON NAJVAŽNIJI U ŽIVOTU VOLJENE OSOBE.......

IF YOU CAN KEEP YOUR MEMORY THINK ABOUT ME AND LOVE!!!!!!

Sve u životu shvati kao igru jer jedino tako možeš pobjediti, a ako i izgubiš ne očajavaj, ipak bila je to samo igra....

LJ-ubav
U-vijek
B-oli
A-ko se iskreno
V-oli

ZAŠTO SE NA SVAKOJ STRANI MOG ŽIVOTA NALAZIŠ TI!!!!

ŽIVOT JE KAO ŠAH, PAZI NA POTEZ!!!

Poljubac je jedini način da partneru začepite usta!!!!!


:Razbit ću čašu noćas
kad ne mogu tugu
jer ja volim njega
a on voli drugu!!!!

Volim tvoje oči
volim osmjeh tvoj
volim samo tebe
a ti nisi moj!!!!

Trava je noćas umrla
mjesec je izgubio sjaj
usne su tiho šapnile:
"Zar je svemu kraj?"

Ljubav je teške sreće;
koga volim taj me neće,
tko me voli toga neću,
eto kakvu imam sreću!!!!

Teško je biti ništa, onome tko je tebi sve.....

Ako voliš, nisi voljen,
ako ne voliš, VOLJEN SI!!!!

Život je nit konca
veoma kratko traje
suviše traži, a
premalo daje!!!!


Ljubav je najveći akord
u tužnoj simfoniji života....

Nada je bogastvo
onih koji nemaju ništa!!!!


Ponekad vatre znaju
da planu i to kad
spaze suze na dlanu
i tada gore uz
divlji sjaj za lijep
početak i tužan kraj!!!

Najteže će biti meni kad vas
budem srela, kako da glavu okrenem
kad sam ga i ja voljela....



U MOM ŽIVOTU NEMA TE VIŠE
VANI JE HLADNO,PADAJU DUGE
KIŠE....
U MOM ŽIVOTU VIŠPE NIJE IME
TVOJE OD BOLI I JADA
ISPLAKAT ĆU SUZE SVOJE...
U MOM ŽIVOTU NE POSTOJIŠ
VIŠE TI
HOĆU LI UOPĆE BEZ
TEBE MOĆI?????




MOŽDA ĆEŠ JEDNOM SHVATITI
ZAŠTO SAM PLAKALA
TIHO I BEZ RIJEČI
ZAŠTO TI UVIJEK ŽELIM SREĆU
I ONO ŠTO SE NE MOŽE REĆI
MOŽDA ĆEŠ JEDNOM U
MOJIM OČIMA VIDJETI
BOL I SKRIVENU TUGU
MOŽDA ĆEŠ JEDNOM SHVATITI
DA JE TO ZATO ŠTO VOLIŠ DRUGU....


NIKAD NE TRAŽI LJEPOTU KOJA BI TE ZAVELA,
VEĆ POTRAŽI DUŠU KOJA BI TE VOLJELA,
JER LJUBAV JE KRATKA,
MLADOST JOŠ KRAĆA
I SVE ŠTO JEDNOM PROĐE
VIŠE SE NE VRAĆA......



KAD ČOVJEK IZGUBI ONO ŠTO JE VOLIO
ŽIVI SAMO ZA TO
DA BI SE SJEĆAO
ONOG ŠTO JE IZGUBIO.....



- SUPARNICE-
MRZIM TE BEZDUŠNICE
I SRCE ME JAKO BOLI
ZAŠTO ŽELIŠ UZETI MI
ONO ŠTO NAJVIŠE VOLIM

KAKO ĆE MI SUTRA BITI
KAD TE S NJIME BUDEM SRELA
BILO BI MI PUNO BOLJE
DA VAS NISAM NI VIDJELA

KAKO BI SRETNA BILA
TO SAM TEK KASNIJE SHVATILA
DA NEMA TVOJE CRNE KOSE
MOJA DUŠA NE BI PATILA!!!!!



SIVILO SE NADVILO NAD
MOJOM DUŠOM
U KAPIMA KIŠE
TRAGAM ZA SJENOM TVOJOM....
GROM PUCA, SRCE DIRA
DUŠA MOJA NEMA MIRA
SRCE UMIRE OD BOLA
MOJA DUŠA SAD JE GOLA
KIŠA PADA TIŠE I TIŠE
AL SJEĆANJE NA TEBE
SE NE BRIŠE
I PO DANU I PO NOĆI
VIDIM SAMO TVOJE OČI
SANJAM USNE MOJE I TVOJE
KAD SE ZAJEDNO SPOJE....




* RASTANAK *
NE TRAŽI OD MENE DA OSTANEMO
PRIJATELJI,SAMO TOGA SE BOJIM
AKO VIDIŠ DA TE JOŠ VOLIM!
NE TRAŽI OD MENE PRIJATELJSTVO
NE DIRAJ STARE RANE
PUSTI DA ZABORAVIM LJUBAV,
TEBE I PROŠLE DANE.....




SAMO NEBO ZNA DA SAM TE VOLJELA
TEBE LJUBILA NEBO JEDINO ZNA ZAŠTO
SAM TE IZGUBILA, NEK MI UZMU
SVE GODINE ZA SAMO JEDNU NOĆ KRAJ
TEBE....




.... OTKUCAT ĆE PONOĆ, A JA ĆU BITI SAMA
IZA MENE LJUDI OKO MENE TAMA.
TAJ ZELENI SJAJ ŠTO ME NEKAD PRATIO
ON,ON ME POVRIJEDIO,NO NIJE SHVATIO
I STALNO U GLAVI ČUTI ĆE RIJEČ KRAJ
I PAMTIT ĆU ZELENE OČI I
ZELENIH OČIJU SJAJ!!!!



TI SI TRAG KOJI NE MOGU IZBRISATI....
TI SI BOL KOJU NE MOGU PREBOLJETI.....

Nada je bogastvo
onih koji nemaju ništa.....

Ljubav je najveći akord
u tužnoj
simfoniji života....