malo slicica =)


ana marija...komad naš...xDcool


nikytekiss



enes,berat,stimac,maticsretan


ja s kikicamasmijeh


ja...malo sam raščupana al jbg..lud


jan na bordanju...xDyes


jan..xDzubo



enes i karlanaughty


karla i dorasmokin


kety i amyeek


jan s gitaromrofl


balogica i rentacerek


manekenke...ana i iva...xDthumbup


mirna i anawink


nika...dora...karla...pred crkvomnut


drash s ivninim cvikama...lomzujo


ekipica sa senoe...ma carice i carevi...xDsmijeh


opet ja...hehe...dead


karla&sven&maticsretan


ivna...xDrolleyes


ketycasretan


< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Prosinac 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....



free counter




IME: Mateayes

NADIMAK:
Teichy,Teawink

RAZRED: 8.Bbelj

SKOLA: Ljubljanica

LJUBAV: weep...ne vise...hn...

BEST FRENDICE: ketyca,karla,
dora,nike,ana,mare(suzy),balogica,iva....kiss

OSTALE FRENDICE KOE JAKO VOJIM:
mirna,cia,tea,lucy,cella,nika...itd
....i ostale....winksretanzubobeljmah

BEST FRENDOVI: enes,berat,sven,
stimac,jan,renta,sinisa,drash....

OSTALI FRENDOVI KOI SU SUPACH:
toni,anic,dado,fico,tommy,
rafo,bobi,
ivan(vir),andria,bruno......
i ostali...
sretanthumbupwave

ponedjeljak, 21.04.2008.

dobro jutro...vecer...kaj god da je....

xd...e ovak....matea dosla na ideu da Jan napise ovaj post...nut...Jan = onaj decko u slikama naughty xd....tak da danas ja pisem post.... e ovak...danas u skoli...hmm....nije nish posebno bilo...pod fizikom smo lucia i ja bacili zastore kroz prozor i zastor je puko i pao wan..zubo..al nije nish prof. skuzila...lud... onda je zvonilo i dolnja vrata su bila otvorena i drash za ruke ja za noge sinisu i izbacili smo ga van...i on se potrgo po stepenicama vani i poceo glumit da se potrgo i tam se kvrcio po podu 10 minuta...i dosla je neka prof. i pocela tam srat drashu i meni da si je mogo potrgat kicmu i blablabla a nie mu nish bilo neg je glumio a mi skoro kod ravnatelja zavrsili...headbang..tak da smo ga ganjali poslije skole po cijelom kvartu.....yesburninmad..a nish to bi bilo to...matea osla s msna i prepustila mi blog sad....zubo....sad kad infarkt dobi kad se vrati...dead....ae pozdrav.... ostavljajte joj komentare..rolleyes..nedobiva ih bash puno...xd...zjb se...ae pozz mahparty



created by : Jan...



* komentiraj (12) * printaj * # *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.