...luda malla...

...hm,hm,hm,jebeno sjeban dan,hm,hm,hm...

evo mene opet.....hm,hm...danas sam malo razmišljala i došla do zaključka da su me neki ljudi u životu prevarili,uzeli ono sto sam najviše voljela...al jebiga ...onda sam tek skužila da su mi pravi prijatelji bili oni kojima nisam vjerovala ui naravno egri i haso njima sam oduvijek vjerovala makar sam s egrijem bila posvađana radi nekih stvari koje se nisu smjele dogodit al sad je to prošlost mi smo najbolji frendovi i to je najvažnije....ovo dalje posvećeno mihaelu stubičaru...ej ak si ti ono ostavio komentar znaš šta stvarno više odjebi ja se imam za sta naljutit pročitala sam poruke u heleninom mobitelu tak da ne moraš više nikaj reci stvarno razočarao si me a vjerovala sam ti..uvijek sam mislila da si ti glup i takve stvari a onda kad smo se počeli dop. promijenila sam mišlejnje...i sad kak mi vraćaš...zar se ne sjećaš kaj si pričo sve za helenu ...da hoda ko žirafa da je kurva i takve stvari to jooj nećeš reci...vidiš u tom si me najviše razočarao..a ja glupača i idem tebi vjerovat a gle sad kak mi vraćaš...ma ubiti ja nemam više kaj za pričat s tobom i to malo prijateljstvo koje je bilo među nama sad se srušilo odnosno ti si ga upropastio jer si meni pričo o njoj a njoj o meni a to tak nejde bome.....i to kaj si pričo po klubu da ćeš ti zajebat nas daj dečko jako si si umislio nekaj...gle samnom se zajebavat neš ak ti helena da da ju tak vozaš ko budalu tu ja nemrem niš...mislila sam da možemo biti frendovi niš više al očitto nemremo ni to...sam se sjeti svih poruka,svih ružnih rječi koje si pričo o heleni to joj nećeš reci ili bolje nemaš hrabrosti da te i ona nebi odbjebala?ha?e moj miha...malo razmisli pa onda napiši komentar ili ak imaš na svu ovu istinu neku prmijedbu'al ne bi trebo imat jer je ovo sve istinaaa...

aj pozz egriju i cijelom društvu do ponedjeljka sutra neću pisat jer idem na neku feštu na ribnjake..pussa

01.07.2006. u 21:01 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...na ovim stranicama čitat ćete vrlo zanimljive postove...pisat cu o izlascima,novim ljubavima i o još puno toga...zato uživajte čitajući...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...stranice koje redovito posjećujem...

viroviticki chat
virovitica online
slike iz time-a
chat

...nekoliko zanimljivih blogova...


lanna
melly
dina
iva
taja&tina
deni
bačar
marijana
matija
kiki
miha

...ime...Matea
...rođena...27.10.
...zovu me Tea ili Matea ili Kenjo...
...moje mane...brbljava,previše komentira ljude,jako se lako zaljubi,vjeruje svima...
...moje vrline...izuzetno "pametna",luda,vrijedna...moš mislit...
...volim...izlaske,blacky,dalmatino,time,nogomet.KAKU,shoping,dečke,chat itd....
...ne volim...kad sam u bedu a to je dosta često,neke ljude i još puno toga...
...navijam za...AC Milan,Barcelonu,HNK Suhopolje,ŽRK Tvin-Trgocentar,Dinamo...
...stvari bez kojih nemogu...mobitela,žvakaća,mog malog,sporta,alkohola(umjerene količine),telefona(mjesečni račun 600 kn),seke...
...stvari bez koji mogu...izlazaka,slaganje sobe(mrzim tooo),bez nekih osoba itd....
...pit/jest...blacky,dalmatino,cola,ledeni čaj,a jest pizza njami,njami...
...moji frendovi...IVAN,HASO,DINKO,ANTE,TOP,JURA,DULE,ZOKY,DINA,HELE.TONKA,IMA IH JOŠ PUNO KOJE VI NE POZNATE....
...naj boja...plava,crna i zelena...

...e to samn ja ukratko opisana bilo bi još za pisat al dosta za početak...

JEDNA LJUBAV
Čemu sada riječi
neki suvišni razgovori
nepotrebni pogledi
I možda slučajni osmjesi?!
Pustinje u meni više nema
da bi me preko vode
žednu preveo.
I kome su potrebni
nekakvi pozdravi
koji nikada
nisu ni živjeli?!
Čemu, čemu se prisjećati prošlosti
davno zaboravljenih osjećaja
jedne izblijedjele nesretne ljubavi?!


ZBOG TEBE
Sjećam se kako sam plakala
za tvojim očima
kako sam drhtala
na spomen tvoga imena
Tebi ni to nije bilo dovoljno
Morao si uništiti
svaki tračak nade
svaku svjetlost malu
iz mene izbrisati
svu ljubav uzeti i baciti.
Sjećam se
za tebe sam živjela
za tebe se svako jutro budila
svaki novi dan
samo za tebe živjela.