< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Free Music

Free Music



Free Music






T-r-u-e f-r-i-e-n-d


Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs




Linkovi

Just me:

Odazivam se na:

MMysterious
AAdventurous
TTender
EExtreme
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Dan kad je ovaj svijet dobio blagoslov u obliku mene:
18. 06. 1989.

Horoskopski znak:



Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs


Grad:
Zar je bitno?!

Škola:
E to sigurno nije bitno!!!

Slušam:
Sve...samo da se đuska party

Životni moto:
Kazna je voljeti me, al' čast je imati me...smijeh
(hehe...da nisam umišljena bila bi savršena)



Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]





Samo za moje
zelene ochi


"prvo me očarale..pa me razočarale
te tvoje zelene..oči nevjerne"



Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Image Hosted by ImageShack.us
By ma_tea666


myspace backgrounds images

myspace backgrounds




Image Hosted by ImageShack.us
By ma_tea666












Čitam ti s usana, usnama mojim,
jer gluh sam za sve kad pred tobom stojim,
čujem samo govor tvoje duše,
usnama mojim kad se s tvojima združe.

Čitam ti s usana, usnama mojim,
i mojim usnama govorim tvojim,
moja si jedina, znaj da te volim,
za tebe živim, za tebe postojim.

Čitaj mi s usana usnama tvojim,
i čut ćeš glas moga srca, srcem svojim.
Taj će ti glas reći voljena,
hvala ti što si za mene stvorena.
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

utorak, 25.03.2008.

Ti si meni sve...

Mozda nikad neces znati
da sam tvoj i da si moja
tvoj me pogled stalno prati
ti si plavo mojih boja

Mozda nikad neces znati
da nas prsten sudbe veze
tvoj me pogled stalno prati
dok nam zivot plete mreze

Moja tajna ljubavi
nitko nece saznati
da si moje jedino
da si moje skriveno

Dok nas divlja ljubav vreba
k'o sve miljenike neba
ja te volim ispod tiha
ti si dio moga stiha!!!!!!!!!!!!!!





Kad te vidim kisa prestane, crni oblak odmah nestane, cijeli svijet se sa mnom raduje, a tvoj osmijeh nose ulice i sada znam....ohhhh....znam....JA SAM ZALJUBLJENAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!




Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



| ...reci bre nešt... (5) | ...printaj... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.