o meni!!!

pa....
šta wan se čini od mog novog bloga????????????
aaaaaaa??????????
i šta wan uvik napominjen.......
ostawljajte mi kooomiche.........
i odoh ja.....
pa če me zaminit moja prija.....
ej ljudi ja san mia mateina prijateljica.....
matea mi je rekla da je zamjenim.....
jer je ona zauzeta.....
pa ču van zato sad ja pisat....
zovem se mia...
prezivan se fusek....
iden u 2.a razred.....
u O.š.Meje.....
grag mi se zove trogir.....
država hrvatska.....
mama jasenka....
tata leo....
sestra sara...
pas jackie....
mačka lusi....

EWO SAD MALO SLIKICA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

moja najdraža vrsta.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

MMesmerizing
AAltruistic
TTough
EExhausting
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

myspace layout codes

myspace layout


  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

VIDIT ČE TE SWE NA BLOGU

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV


Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

moja luda sestra...a ko će bit....
tina...
bozen@
ludaa karlaa 4 ever
brun@_&_bozen@
one_punk_girl


ewo malo slikica....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

subota, 01.03.2008.

hyy ljudovi....

ewo mene...i mog novog posteka....
šta van se čini od mog novog blogacha....a=?????
jel tako da je zakon....???
ewo samo da van se javin....
neda mi se pisat duži post...a i nemam baš o čemu....
ah da...to van nisan stigla javit...dobila san brata...jupiii....
ajmee kako ja sjadak....
aj iden ja sad...vi mi samo kommajte.....





Create your custom cookie at bigoo.ws



Glitter Generators



| KiSs M3!! (70) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.