Teina biografija:-)

nedjelja, 21.05.2006.

NAPOKON U GRAD.......

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
BOK LJUDI!!!
Ipak sam bila jucer u gradu ali svoje uopce nisam nagovarala nego kad sam dosla sa prakse su me pitali jel ja ne idem u grad (kao ono cude se a dobro znaju da su mi zabranili) i na kraju mi kazu da mogu ici a ja ih nisam ni pitala....ne znam sta ih je puklo al meni je dobro doslothumbup...I u gradu je bilo super...Prvo smo isli do Horoskopa i srela sam Karolinu i njenog dragog...onda sam isla sa drustvom plesat i stvarno se dugo nisam tako naplesala i ispjevala...valjda je razlog to sto nisam isla 3 ili 4 subote u grad...bar mislim da je toliko....Bilo je sve super dok nisam vidjela policijumad...onaj njihov kombi (MARICA-mislim da se tako zove) i stalno se vozao pokraj Horoskopa...ja sam odmah zbrisala van jer ne zelim da se opet ponovi...jer vec sam jednom zavrsila u policijskoj stanici u uredu koji se zove KRIMINALISTICKA OBRADA...katastrofa...odvela me racija jer kao nemam 16 godina a u gradu sam poslije 23h...i morali moji dolazit po mene...i jos su dosli zadnji po mene ja tamo sama ostala s njima i pricala...al bili su super...zezali se s nama i tako...i rekli su da to ne ulazi u nikakav dokument nego tek ako nas opet ulove onda ce nam napravit taj neki dokument i morat cemo platit kaznu od 300kn...tak nest...zato se moram pazit jer da me opet odvedu mislim da nebi mogla ici u grad cijeli zivot...hehe...Al dosta o tome idemo malo o Eurosongu...Ja sam mislila da ce bolje mjesto zauzet Severina i tako su bar svi pricali...ali ocito smo se prevarili...bas jadno sto iduce godine ne ulazimo izravno u finale...mi skoro nikad ne budemo na nekom dobrom mjestu...al dobro mozda nam se nekad i posreci...i eto to bi bilo to za ovaj post....AJd uzivajte....KISS..........kisskiss

- 14:08 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

    U ovom blogu možete naći sve i svašta . . . Dođite pa sami prosudite ! :-) Kissam vas !

    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


    OVO SU BLOGOVI KOJE REDOVITO CHITAM
    A MOGLO BI I VI...


    *MARIJETA*

    *KAROLINA*

    *KRESO*

    *SANJA*

    *ADRIJANA*


    Free Web Counter
    Free Web Counter


    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

    KISSSSSSSSSSSSS!!

    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


    Free Web Counter

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr


    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    DEPRESIVAN DAN.....

    DANAS MI JE DEPRESIVAN DAN, NICEG LIJEPOG DA SE SJETIM...A KAD U PROSLOST POGLEDAM
    SAMO TE U SVOM BOLU OSJETIM....

    OTROV SI U MOJOJ KRVI
    DA TE ZABORAVIM JA TO NE UMEM
    MA GDJE BIO NEK TI BUDE LIJEPO
    JER JA VISE NI SEBE NE RAZUMIJEM...

    A FALIS MI DOBRO ZNAM DANAS MI JE DEPRESIVAN DAN...
    DANAS MI JE DEPRESIVAN DAN,NIKOG NEMA DA ME SMIRI...A SVE BIH DALA DOBRO ZNAS TE TE VRATIM
    DA PREZIVIM...



    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




    BAS JE CAKANA OVA BABY....
    PUSICA SVIMA KOJI CHITAJU MOJ BLOGICH

    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

This is me . . .

  • MySpace Layouts

    MySpace Layouts





    Haj ljudi ! Evo za početak nešto o meni . . . Zovem se Matea, rođena sam 21.10.1990 godine i imam 15 godina. Živim u Slav.Brodu i idem u prvi razred frizera !

    Obožavam izlaske sa društvom,a pogotovo subotom !

    Slušam domaće i strane ali trenutno najviše NARODNJAKE...

    Pratim rukomet i najbolji igrač mi je IVANO BALIĆ ...Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

    Eto to bi bilo ukratko o meni a ono što niste saznali saznat ćete čitajući moj blog...svoju sliku cu uskoro objavit...KISS:-)




    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



  • LUCE MOJE...
    KOSU SAM SKRATILA SMINKU PROMJENILA TEBE IZGUBILA A BOL POBIJEDILA,
    TEBE IZGUBILA,A ZIVOT SREDILA...
    KOSU SAM SKRATILA OSMIJEH SAM VRATILA,TERET SAM SKINULA KONACNO ZIVNULA...
    TEBE IZGUBILA I BOL POBIJEDILA A ZIVOT SREDILA...


    DALI MIRNO SPAVAS LUCE MOJE
    OVO VECE DAL TE SAVJEST PECE
    GOVORIS LI U SNU IME MOJE
    DAL TE CUJE ONA STO TE TRUJE
    DAL TE CUJE DA TI POVJERUJE...


    KOSU SAM SKRATILA MALO ZA PROMIJENU MALO AL DOVOLJNO DA SVI SE OKRENU,
    U OKU STARI SJAJ KO KAZE DA JE KRAJ...
    KOSU SAM SKRATILA MALO ZA PROMIJENU MALO AL DOVOLJNO DA SVI SE OKRENU,
    U MOM JE OKU SJAJ CIJI JE OVO KRAJ SAM SEBE UPITAJ...


    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



    EVO JEDNA TUZNA PJESMICA...hehe


    BIO JE TO NAJSLAĐI DECKO PLAVIH OCIJU I CRNE KOSE...
    NAJBOLJE VISINE I GODINA...NAJSLAĐEG GLASA I OSMIJEHA...
    VOLJELA SAM GA,ZAISTA VOLJELA,ALI SUDBINA NAM NIJE NIŠTA DOZVOLJELA...
    SAMO JE SUDBINA KRIVA ŠTO TI NISI MOJ, SAMO SUDBINA I NITKO VIŠE,
    ONA JE UNIŠTILA ŽIVOT MOJ...NIKAD ME NIJE VOLIO ,
    ALI ON NIJE RAZUMIO KAKO JE TO BOLJELO.
    KAKO SU BOLJELE NJEGOVE RIJECI
    KOJE MI JE REKAO TE PROKLETE SUBOTNJE VECERI...

    by.TEA:-)




    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service





    EVO MALO IVANOVIH SLIKICA..........

    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
    JOOOJ MA VIDI GA JE SLADAK...


    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
    UHHHHHHHHHHH....


    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

    IPAK::::"IVANO BALIC IS THE BEST FUCK ALL THE REST!!!!"




    *tebe nema*

    *TEBE TRAZE OCI MOJE MIRA NEMAJU
    POZELJELE OCI MOJE DA TE GLEDAJU*

    *TEBE TRAZE USNE MOJE NADU NE GUBE
    POZELJELE USNE MOJE DA TE POLJUBE*


    ... A TEBE NEMA A TEBE NEMA A TEBE
    NEMA LJUBAV DA TI DAM...


    *TEBE TRAZE RUKE MOJE CEZNJOM GORJELE
    POZELJELE RUKE MOJE DA TE ZAGRLE*

    *TEBE TRAZI TIJELO MOJE BAS NE MIRUJE
    POZELJELO TIJELO MOJE DA SE MILUJE*

    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

    ...UBILA ME TVOJA NEVJERA...

    ...kako da odem kad nesto drzi me
    ko da mi nebo salje najgore,
    ma sta je to u pogledu tvom
    tako neodoljivom...

    ...ko da mi srce nije kucalo
    od onog dana kad puklo je nas zlo,
    pa si mi karte stavio na stol
    pa si dosao sa njom...


    *UBILA ME TVOJA NEVJERA
    NIJE OVA PJESMA LJUBAVNA
    AKO SI ME MALO VOLIO
    OVOJ PTICI KRILA LOMIO*


    ...kako je ljubav cudno naivna
    prvo te mazi pa sakom udara
    pa zar sam slijepa pokraj oka dva,
    oka bistra smeda...


    Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge