Vicevi i činjenice...

četvrtak, 10.02.2005.

Informatičarov brodolom

Doživio informatičar brodolom i našao se na pustom otoku. Dani, mjeseci su prolazili i vidi ovaj da ga nitko neće spasiti... počne on graditi nekakvu kolibu... Složio on sebi kolibu, i ono fino zaspao... Kad ujutro se probudi, a iznad njega stoji ženska ono plavuša... sisata, vitka... i kaže ona njemu: -'Ajde ti dođi kod mene, ja sam tu s druge strane otoka. Došli oni kod nje kad vidi on, velika kuća, sve sređeno... Pita on nju: - Pa otkud ti sve to? - Ma to sam sve pokupila s broda prije nego je potonuo... Uđe unutra, ona njega fino nahrani... Kaže mu neka se otušira... kao ono, ima ona i toplu vodu... bojler na generator... Otušira se on, izađe van, a ono ženska skine grudnjak pa gaćice... i kaže mu: -Sad ću ti dati ono sto čekas vec 6 mjeseci ....
A informatičar će: - Nemoj me jebat da imaš internet!

- 15:03 - Komentari (5) - Isprintaj - #