srijeda, 01.11.2006.

ŠKOLA,ŠKOLA,ŠKOLA I ŠKOLA




zzzzzzz........ svima evo ovaj post sam nazvo škola zato sta sad pisemo testove sve polako zivcira skola i tak ali ja to zelim malo promjenit ja sad svaku jedinicu koju sam dobio nisam se zivciro.Znam da je srednja teska i sve sli ja se iskreno nadam da cu proc jebeni razred i da nebudem mora na popravni nije to tak jako tesko kak ja mislim i da malo vise ucim bile bi i bolje ocjene i tak.

Malo da kazem da sam jucer bio dezuran i posnje naravno na trening na kojem je bilo jako toplo.Sad su dosli ovi praznici ako ih tako mozemo nazvat i nadam se da cu se malo opustit od skole ovih dana.Svima zelim ugodne praznike i zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

11:05 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.