12.01.2006., četvrtak

RAT JE GOTOV,ALI SE BRUTALNI MASAKR ŽIVOTINJA NASTAVLJA

Prošlih nekoliko mjeseci javljaju nam se ljudi iz Srbije u vezi eskalacije brutalnog zlostavljanja životinja u njihovoj državi. Zbog široko raširene korupcije i 'faktora straha' koji tamo još postoji, ove osobe su zamolile da im identitet ostane tajan. Ovo što slijedi priče su srbijanskih građana ispričane piscima ovoga članka.

Od kraja rata Srbija se suočava s velikim brojem napuštenih životinja koje lutaju ulicama i koje većinom završavaju brutalno ubijene. Kao u mnogim drugim državama i tamo ni vlasti ni građani nemaju znanja o zaštiti životinja, ali, što je još važnije, nije ih o tome ni briga. Sterilizacija/kastracija se ne prakticira. Postojeći Zakon o dobrobiti životinjama nije valjan, a povećanje prava životinja nije prioritet srbijanskih vlasti.

Iako je razumljivo da je država još uvijek u tranziciji zbog prošloga rata, građani govore da korupcija nije praksa samo na vlasti već i u nevladinim organizacijama koje se dotiču dobrobiti životinja. Ipak, manjina suosjećajnih ljudi predano radi kako bi došlo do bilo kakve pozitivne promjene i kod statusa farmskih životinja i kod kućnih životinja. No, očito je i tužno da oni to ne mogu sami!

Prošlo je više od deset godina od srbijanskih neprijateljstava prema drugim državama, pa je neprihvatljivo da se rat koristi kao isprika za zlostavljanje, zapostavljanje i nebrigu prema životinjama. Još uvijek nema prave kazne za one koji svakodnevno muče, truju i na druge brutalne načine ubijaju pse i mačke. Stoga je 'srbijanska scena' zabrinula civilizirane ljude diljem svijeta. Odvjetnici koji se bave dobrobiti životinja svjedoci su različitih metoda ubijanja, kao što je premlaćivanje pasa do smrti ili trovanje koje završava smrću u mukama. Osim toga, lovci iz hobija ubijaju napuštene ljubimce.

Naš izvor procjenjuje da se u Beogradu godišnje ubije oko 6000 pasa. Gradski 'oci' plaćaju 'profesionalce', tvrtku EKOSAN koja 'rješava' neželjene životinje - nevine žrtve ljudske okrutnosti. Vlada tvrdi da postoje prihvatilišta za nesretne životinje, no izvješća i slike govore drugačije - u beogradskom skloništu 'OVCA' psi se brutalno ubijaju. Toliko o kredibilitetu srbijanskih vlasti!

Drugi izvori izvještavaju da mnoga tzv. društva za zaštitu imaju 'bliske' veze s vlastima, koje naređuju ubijanje lutalica. Mnogi svjedoci su vidjeli kako su bezbrojne mačke i psi ubijeni brutalnim metodama šintera. 'Radnici' u tim skloništima nemaju nikakva znanja o brizi za životinje ni o njihovim pravima. Nadalje, kažu da im je oprema za sterilizaciju i eutanaziju 'nestala'.

Postoji dokumentacija koja pokazuje mrtve pse kojima je oderana koža i čija su tijela zajedno nabacana, što je dokaz masovne egzekucije. A sve to u beogradskom 'skloništu'! Je li ovo ono što srbijanske vlasti smatraju humanom eutanazijom?

Jednako je tužno stanje u beogradskom zoološkom vrtu, jednom od najstarijih u Europi. Ovaj zoološki je dom za oko 2000 životinja, a zloglasnu reputaciju je stekao zbog neprihvatljivog postupanja prema životinjama. Direktor zoo-a održava bliske veze sa srbijanskim lovačkim lobijem te s beogradskom gradskom vijećnicom. Postoji dokumentacija koja pokazuje kako životinje žive u lošim uvjetima, bolesne su i uznemirene. Mnoge pokazuju abnormalno ponašanje, kao što je griženje rešetki, samoozljeđivanje, udaranje glavom, vrtnja u krug, žvakanje vlastitih nogu itd. Nadalje, mnoge životinje koje su rođene u zoološkom vrtu jednostavno su nestale. Zoološki vrt je nedavno obznanio da su rođeni tigrić, medvjedić i vodenkonj, ali tih životinja sada tamo nema.

- 19:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I love you my hunny bunny!

Evo,pa da vam se predstavim:
Zovem se Antonia,idem u 8.b razred.Živim u Zadru.Imam decka,sretno sam zaljubljena,djecu nemam.Velika sam romanticarka i obožavam se zaljubljivati,a kad se zaljubim onda to nije ono na 3 dana nego na 3 godine,pa sve vam je jasno kad vam kažem da sam sa deckom skoro godinu skupa a živimo u razlicitim gradovima,on je iz Međimurja...U horoskopu sam ovan."Visoka"sam 152 sam.


Ja....za tebe

Ja sam jedna
koja za tebe moli,
samo jedna duša čija rana boli.
Ja sam samo čovjek
koji ne zna da preboli,
ja sam samo ja
koja te iskreno voli.