01.01.2006., nedjelja

E bok svima!!!!!!!!!

E ljudovi moji!Ja sam još u VELIKOM šoku i nevjerujem još u neke rijeci koje sam cula danas...Ja....Ja cu ovaj tjedan ili iduci ili nije bitno kad,bitno je to da ce me roditelji odvesti u Čk. i da cu viditi miška,nije li to wow!?Malo je glupo to što cemo se vidit cijelih 24 h,manje,ali...vidit cemo se i izljubiti cu ga i popapiti cu ga ! i vi nemate pojma kako sam sretna zbog ovog.Po svim prognozama meni za ovu Novu bilo je koma i krenulo je KOMA ali JAO!!!!!!!!!!!!!!!!ono D?
- 17:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I love you my hunny bunny!

Evo,pa da vam se predstavim:
Zovem se Antonia,idem u 8.b razred.Živim u Zadru.Imam decka,sretno sam zaljubljena,djecu nemam.Velika sam romanticarka i obožavam se zaljubljivati,a kad se zaljubim onda to nije ono na 3 dana nego na 3 godine,pa sve vam je jasno kad vam kažem da sam sa deckom skoro godinu skupa a živimo u razlicitim gradovima,on je iz Međimurja...U horoskopu sam ovan."Visoka"sam 152 sam.


Ja....za tebe

Ja sam jedna
koja za tebe moli,
samo jedna duša čija rana boli.
Ja sam samo čovjek
koji ne zna da preboli,
ja sam samo ja
koja te iskreno voli.