27.12.2005., utorak

Bok svima

Bok,wow!Sinoc sam bila kod frendice a kod nje je došla Ana iz Novalje.Ženska je 100% opaljena.Tako smo se smijale,ona nam je pricala i komentirala gluposti koje je gledala i sve svoje decke.Cura je tako luda,sad je probušila uho ali hrskavicu,to mi je fora.A što da vam kažem,prijateljice mi dižu toliku frku oko tog poklona kojeg sam decku kupila,ali to je moja stvar i ja cu mu kupovat što ja želim,a ne što mi one govore.A što cu im ja,ja ga volim a ja njima nisam kriva što si nemogu naci decke i što neznaju kako se voli i što to znaci jer normalno je da to neznaju jer nemaju kog volit osim roditelja.Ma,glupo je to uopce komentirat...nebih dalje,ali mislim da mi one nisu dobre frendice jer bi me podržavale u mojoj vezi,jer ja necu prekinut zbog budala...a znate,tužno je to kad ti "prijateljice" koje znaš cijeli svoj život govore takve stvari a onda ti dođe cura koju tako receno znaš iz viđenja i sa tobom se pocme "svađat" sa tvojim prijateljicama(ona stane na tvoju stranu).Malo je to onako...ali istina...Ma,neželim se zato živcirat,meni je važno mišljenje svacije i savjeti,ali najvažnije mi je njegovo i od roditelja...A što još?Moram li reci koliko mi nedostaje moja ljubav i koliko ga volim?Koliko jedva cekam da ga poljubim,a tek onaj njegov glas,a slatke usnice?A ma cijeli je medeni,a onaj njegov mali luđak REX?!Ajme,da vi njega vidite,tako je sladak stalno skace ...To je ono što sam tražila...decka mojih snova...
- 09:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I love you my hunny bunny!

Evo,pa da vam se predstavim:
Zovem se Antonia,idem u 8.b razred.Živim u Zadru.Imam decka,sretno sam zaljubljena,djecu nemam.Velika sam romanticarka i obožavam se zaljubljivati,a kad se zaljubim onda to nije ono na 3 dana nego na 3 godine,pa sve vam je jasno kad vam kažem da sam sa deckom skoro godinu skupa a živimo u razlicitim gradovima,on je iz Međimurja...U horoskopu sam ovan."Visoka"sam 152 sam.


Ja....za tebe

Ja sam jedna
koja za tebe moli,
samo jedna duša čija rana boli.
Ja sam samo čovjek
koji ne zna da preboli,
ja sam samo ja
koja te iskreno voli.