26.12.2005., ponedjeljak

BENGALSKI TIGAR

Postoji nekoliko vrsta tigrova koji su rasprostranjeni gotovo po cijelom svijetu.Bengalski tigrovi danas najčešće žive u nizinskim šumskim obalnim područjima Sundarbana u istočnoj Indiji i Bangladešu,ondje gdje Ganges utječe u Bengalski zaljev.Ta je vrsta zastupljena i u drugim regijama Indije,kao i u pojedinim područjima Nepala i Burme.Tigrovima je za lov potrebno prilično veliko područje:55km(na kvadrat),a kod ženki nešto manje-oko 45mk(na kvadrat).Tigar je samotnjak i noćni lovac.Granice svog područja označava snažnim zadahom urina i izlučevina žljezda.Te oznake služe kao upozorenje drugim životinjama.Ostatke svog plijena tigar odvlači u gustiš i prekriva ih lišćem kako bi ih kasnije mogao pojesti.Tigrovi love pretežito noću,a odabranoj žrtvi se oprezno prikradaju.Tigar pretežito lovi indijskog bizona.Mužjak indijskog bizona teži oko 700kg,dvostruko više od tigra.Bengalski se tigar pari u proljetnim mjesecima.Mužjak odabere ženku na susjednom teritoriju i ostane s njom 20-80 dana.U tom vremenu ženka je spremna za parenje 3-7 dana.Nakon parenja mužjak napušta ženku i odlazi na svoje područje.Nakon približno 15 tjedana tigrica će potražiti neko dobro skriveno mjesti za brlog i na svijet donjeti 2-4 mladunca.Elegancija i snaga bengalskog tigra izazivaju i poštovanje i strah.Zbog svoje sposobnosti da ubija životinje i 2 puta veće od sebe ubraja se u zvijer kojih se ljudi najviše boje.Proždrljivi tigar može godišnje ubiti i do 30 bivola.Dužina tijela:2,7-3,1 mmjereno od glave do repa,visina do ramena:91cm,težina:mužjaci 180-260kg.Spolna zrelost:od 3.-4. godine,vrijeme parenja:proljeće.Trajanje pređosti:95-112 dana,broj mladunaca:2-3 a ponekad i više.Životni vijek:15 godina.U svijetu postoji 7 vrsta tigrova koji se međusobno razlikuju po veličini,boji krzna i staništu.
- 16:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I love you my hunny bunny!

Evo,pa da vam se predstavim:
Zovem se Antonia,idem u 8.b razred.Živim u Zadru.Imam decka,sretno sam zaljubljena,djecu nemam.Velika sam romanticarka i obožavam se zaljubljivati,a kad se zaljubim onda to nije ono na 3 dana nego na 3 godine,pa sve vam je jasno kad vam kažem da sam sa deckom skoro godinu skupa a živimo u razlicitim gradovima,on je iz Međimurja...U horoskopu sam ovan."Visoka"sam 152 sam.


Ja....za tebe

Ja sam jedna
koja za tebe moli,
samo jedna duša čija rana boli.
Ja sam samo čovjek
koji ne zna da preboli,
ja sam samo ja
koja te iskreno voli.