20.12.2005., utorak

Kako sam ga pronašla?

Kako sam ga pronašla....to je duga prica imate je na mom prijašnjem blogu.Važno je to da ja blog pišem zato što želim dokazati da ljubav nema pravila,i da je u ljubavi sve moguce.Ja i moj decko smo vec dugo zajedno 22.1. ce nam bit godišnjica,a 18.12.nam je bilo godinu dana da se poznajemo,upoznali smo se preko moba.On živi gore a ja u Zadru dolje.Zovem se Antonia(Tonka...).Što još?A nemam pojma...ok,sutra cu nastavit pisat jer mi se spava....p.s.idem u glazbenu školu(završavam osnovnu).Sviram klavir,moja se prof. iz klavira još strucno zove HITLER....."malo je stroga"ha,ah.....da je malo nebi se ni znalo....a sutra cu vam još pisati,sad mi se stvarno jako jako pava...zjev,zjev...laku noć svima,lipo nunite,nanite i ninite,pusa!
- 23:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I love you my hunny bunny!

Evo,pa da vam se predstavim:
Zovem se Antonia,idem u 8.b razred.Živim u Zadru.Imam decka,sretno sam zaljubljena,djecu nemam.Velika sam romanticarka i obožavam se zaljubljivati,a kad se zaljubim onda to nije ono na 3 dana nego na 3 godine,pa sve vam je jasno kad vam kažem da sam sa deckom skoro godinu skupa a živimo u razlicitim gradovima,on je iz Međimurja...U horoskopu sam ovan."Visoka"sam 152 sam.


Ja....za tebe

Ja sam jedna
koja za tebe moli,
samo jedna duša čija rana boli.
Ja sam samo čovjek
koji ne zna da preboli,
ja sam samo ja
koja te iskreno voli.