20.12.2005., utorak

Evo mene tu...

Kao što znate,opet nemam pojma kako da krenem,prvi blog mi je bio najbolji i jednostavno trenutno imam svoja 4 ili 5 bloga i zbunjena sam,nemojte pitat zašto jer to niti sama nemam pojma...ako i u ovom nešto zbrljam nikad više necu pisat blog,obecajem to cvrsto!jedino mi je žao svih koji su ne stavili kod linkova i kisserice jer cijelo vrijeme trci zamnom....a....oprostite,ovo je zadnji put,ako sad neuspijem,ništa od mog bloga.
- 23:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I love you my hunny bunny!

Evo,pa da vam se predstavim:
Zovem se Antonia,idem u 8.b razred.Živim u Zadru.Imam decka,sretno sam zaljubljena,djecu nemam.Velika sam romanticarka i obožavam se zaljubljivati,a kad se zaljubim onda to nije ono na 3 dana nego na 3 godine,pa sve vam je jasno kad vam kažem da sam sa deckom skoro godinu skupa a živimo u razlicitim gradovima,on je iz Međimurja...U horoskopu sam ovan."Visoka"sam 152 sam.


Ja....za tebe

Ja sam jedna
koja za tebe moli,
samo jedna duša čija rana boli.
Ja sam samo čovjek
koji ne zna da preboli,
ja sam samo ja
koja te iskreno voli.