mat13

nedjelja, 18.12.2005.

nisam vam pricala?

Ajme koji sram,nisam vam pricala?aaaaaa!Nakon 7 mjeseci hodanja sa svojim deckom uspjeli smo napravit mali plan kako da se vidimo...Sve je bilo super divno i krasno,rekao mi je da njegovi znaju da dolaze kod nas u apartmane na ljeto,ali.....onda mi je kad smo se prvi put vidjeli rekao da su njegovi tek pred našom kucom saznali da dolaze kod nas,bojali smo se malo ali bilo je pre kasno da se bojimo nismo se trebali bojati,sve je ispalo po planu i mi smo se vidjeli...Mama mi je rekla da sam pre mlada da imam decka i da se ljubim sa njim i držimo se za ruke al nama se živo fuckalo za to,bili smo happy!i još smo uvik!Onda smo shvatili da nas sve više ljudi gleda pa smo pronašli naš mali kutak gdje smo bili skriveni od znatiželjnih i ljubomornih pogleda.Tamo bi odlazili pricat,ljubit se mazit...ali jednog je dana moj šunko(nadimak za moju sestru koja je pas,ja sam jedinica pa je držim kao svoju sestru.Šunko je zovem jer obožava Šunku.)krenuo sa nama.Kako sam ja bila u svom svijetu,u drobu leptirici....ma znate kako to ide,zaboravila sam da moj Šunko ima PROBAVNIH PROBLEMA,ajme srama!I znate što se dogodilo?veliki sram,ogroman.poceli smo se mazit,on mi je lagano podizao majcu,a onda je nešto pocelo smrditi...moj Šunko je poceo ispuštati nekontrolirano ugljikov dioksid....mislim znate što vec.Sreca je tog dana bila na mojoj strani pa on nije ništa osjetio,nju sam odnjela doma a kroz glavu mi je prolazilo što ako on misli da sam to bila ja i što ako kad se vratim kaže PREKIDAMO!?uf,bilo je to uf.Ali i njemu je bilo ponekad malo neugodno,ali svejedno nam je bilo ljepo....a što bi vi da vam se to dogodi?

- 15:05 - Komentari (86) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • A FINO!

Linkovi

A FINO!A JESTIVO!

  • JA....ZA TEBE
    Ja sam samo jedna
    koja za tebe moli,
    samo jedna duša
    čija rana boli.
    Ja sam samo čovjek
    koji ne zna da preboli,
    ja sam samo ja
    koja te iskreno voli.


    TEBI ZA LJUBAV
    Tebi za ljubav
    noćas pjesmu pišem,
    jer tebi za ljubav
    bdijem.
    Tebi za ljubav
    srce otvaram,
    jer tebi za ljubav
    ljubav poklanjam.