mat13

subota, 17.12.2005.

uf...

Divno,današnj dan koji još nije prošo bio je suuuuper,oko 16 sam nazvala decka i pricali smo o svem a onda...rekao je:"20 km od moje kuce prolaze 2 srne....sad trce i imaju bijele guzice..."Ono,covjek bi pomislio,srne kako ljepe životinje!Ne,ono d?!nemogu vjerovat,decko mi komentira guzicu od srne(životinje)...a bolje i od srne nego guzicu od neke druge cure,ali jao,koliko ja njega volim?JAO!!!!istina,ali u životu to nikad nisam ocekivala da ce mi on komentirat guzu od SRNE!mogu ljudi komentirat nas koliko oce,tracat,izmišljat,tako mi je svejedno,ljudi,ja njega volim!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) I tako sam sretna!!!!!!!!!!istina upoznali smo se u cudnim okolnostima...ja sam išla zezat frenda i pogriješila jedan broj,broj 5,e i taj mi je broj 5 cijeli život promijenio.....samo kad se sjetim...ali nikad necu žalit zbog toga!

- 17:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • A FINO!

Linkovi

A FINO!A JESTIVO!

  • JA....ZA TEBE
    Ja sam samo jedna
    koja za tebe moli,
    samo jedna duša
    čija rana boli.
    Ja sam samo čovjek
    koji ne zna da preboli,
    ja sam samo ja
    koja te iskreno voli.


    TEBI ZA LJUBAV
    Tebi za ljubav
    noćas pjesmu pišem,
    jer tebi za ljubav
    bdijem.
    Tebi za ljubav
    srce otvaram,
    jer tebi za ljubav
    ljubav poklanjam.