mat13

subota, 17.12.2005.

bok!

Bok svima...danas mi je tako super dan poceo...iskreno,jedini razlog što ovo pišem je taj što želim da svi znaju da ga volim i da nemogu bez njega!!!!A sa njim sam prošla mnogo toga i obožavam ga i on me naucio puno toga pa i to da ga nemogu poljubit bez da se popenjem na stepenicu...(nemogu drugacije doc do njegovih usnica).Ali to mi je slatko i ne sramim se tog.A ponekad je život stvarno..nemožeš ga skužit....al onda dođe on i....a fino!Jedina mi je želja (koja je nemoguca) da sve cure na svijetu sebi nađu decka kakvog sam ja sebi ,jer bi bile u raju i na sedmom nebu,ali taj je decko samo moj i necu ga dat nikom!A uvik postoje iznimke....(muški rod)imala sam posla i sa takvima a ovaj mi je došao kao odmor i kao medo kojeg nikad necu izgubit!pusa!

- 09:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • A FINO!

Linkovi

A FINO!A JESTIVO!

  • JA....ZA TEBE
    Ja sam samo jedna
    koja za tebe moli,
    samo jedna duša
    čija rana boli.
    Ja sam samo čovjek
    koji ne zna da preboli,
    ja sam samo ja
    koja te iskreno voli.


    TEBI ZA LJUBAV
    Tebi za ljubav
    noćas pjesmu pišem,
    jer tebi za ljubav
    bdijem.
    Tebi za ljubav
    srce otvaram,
    jer tebi za ljubav
    ljubav poklanjam.