mat13

petak, 16.12.2005.

Bok

Svi su dani isti...dosadni,život je ljep ali imam jedan problem,njega nema pored mene,on je daleko a tako ga volim!u tom svemu jedino pozitivno je to što on to zna pa je to super...Iskreno,on je bice i decko o kojem ja sanjam i o kojem sam sanjala...znam,mnogi ce reci kako je to trenutna faza koju svi prožive i prežive pa cu i ja,ali mnogi mi govore da je to zaluđenost i nešto prolazno,ali ja mislim da to nije tako,a to cu i dokazati.Kad nekom kažem di mi decko živi komentar je A NECE TO DUGO,nekužim zašto?ja cu svima dokazati da to što govore nije tocno,pa istina je da je teško održati vezu na daljinu,u tog trebaš imati puno povjerenja...ja imam i volim ga i ako smo uspili godinu dana(godišnjica nam je 22.1.2005.)uspjet cemo do kraja mislim...kraja....a fino!ocu,uspjet cu dokazat da to možemo,volimo se i nebi trebalo bit frke,a svi oni koji misle da mi to necemo uspjet ja cu dokazat da GRIJEŠE!

- 18:58 - Komentari (110) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • A FINO!

Linkovi

A FINO!A JESTIVO!

  • JA....ZA TEBE
    Ja sam samo jedna
    koja za tebe moli,
    samo jedna duša
    čija rana boli.
    Ja sam samo čovjek
    koji ne zna da preboli,
    ja sam samo ja
    koja te iskreno voli.


    TEBI ZA LJUBAV
    Tebi za ljubav
    noćas pjesmu pišem,
    jer tebi za ljubav
    bdijem.
    Tebi za ljubav
    srce otvaram,
    jer tebi za ljubav
    ljubav poklanjam.