Masteriks - blog za zalutale surfere

petak, 28.03.2014.

AC/DC pivo!!!




Bio sam prošli tjedan, onako malo za promjenu, u shoppingu. Destinacija Slovenija, točnije Kopar. Iako tamo idem rijetko, ruta je bila već uobičajena; malo Planet tuš, malo Obi, pošto nisam nigdje žurio, ubacio sam i šetnju gradom. Što se na kraju pokazalo izuzetnim potezom :)

Hodam tako gradom i slučajno stignem do jedne trgovine kojoj se imena, na žalost, više ne sjećam. Pa ako netko po opisu prepozna o kojoj se trgovini radi, neka slobodno napiše ime u komentaru ispod posta, biti ću mu zahvalan, jer će mi sigurno opet trebati :))
Nisam imao namjeru kupovati ništa posebno ali sam ipak odlučio napraviti jedan đir, barem da vidim što nude i cijene; uostalom nikad ne znaš, uvijek se može naći nešto zanimljivo. I šećem tako trgovinom, stavljam u košaru neke "gluposti" poput čokolade, žvakaća i još neke "sitnice" tek toliko da ne idem praznih ruku. Korak po korak između visokih polica, približavam se odjelu s pićem kad ispred mene primijetim, kao suncem obasjanu, ogromnu paletu s pivom. Visoku bar 190-200 cm; čak sam i glavu morao lagano podignuti kako bi joj vidio vrh. Ali nije to bila paleta s bilo kakvim pivom! Na njoj su se nalazile kao po špagu poslagane limenke sa službenim AC/DC pivom; za koje sam znao da postoji ali nisam ni slutio da bi ga mogao pronaći baš ovdje; ni najmanje!
Moram priznati da inače nisam lud za pivom ali povremeno volim popiti; no to što me ovdje dočekalo teško je riječima opisati. Osjećao sam se sretno i radosno poput trogodišnjeg djeteta koje je za rođendan dobilo dugo željenu igračku.
Naravno, odmah sam kupio nekoliko limenki i bez puno razmišljanja krenuo natrag doma. Nije mi ni padalo na pamet da ga odmah otvorim i popijem. Imao sam bolju ideju.

Stigavši doma priredio sam pravi mali obred. Nisam želio da mi otvaranje tog piva bude nešto čisto onako mehanički i bez osjećaja, jer ipak je glazba grupe AC/DC označila veliki dio mog života, sukladno tome sam se trebao i ponašati sretan
Ulazim tako u sobu automatski palim računalo, otvaram dobri stari Winamp, klik-klik, otvaram folder ac/dc i u hrpi albuma pronalazim best of ac/dc album. Izaberem nekoliko naslova, enqueue in winamp i kliknem play.
Dok na zvučniku započinju prvi taktovi pjesme Hard As A Rock ja sam uzbuđen poput maturanta pred maturalni ples. Obzirno uzimam pivo u ruke, kao da je riječ o svetog gralu a ne piću, i već toliko puta uvježbanim pokretom otvaram limenku uz poznati pcssss zvuk; kojega sam mogao čuti pošto pjesma još nije stigla do onog glasnog dijela kad se uključuju druga gitara i bubanj.
Zatvaram oči, nagnem glavu i laganim gutljajem osvježim suha usta. Osjećam se kao da radim nešto uistinu posebno. Kao moje malo osobno spuštanje na mjesec; mali korak za čovjeka a velik za čovječanstvo :)))

Dok na playeru sviraju meni drage pjesme ja nigdje ne žurim; nego uživam u svakom novom gutljaju u svakoj novoj pjesmi. Sve redom hitovi T.N.T. , Whole Lotta Rosie, Thunderstruck, Hells Bells, For Those About To Rock...
I tako gutljaj po gutljaj, pjesma po pjesma, a u meni se polagano bude sjećanja o mojim prvim susretima s glazbom tog legendarnoga Australskog rock sastava. U sjećanje mi se vrača onaj dan kad mi je prijatelj uzbuđeno pričao o nekom predobrom bandu kojeg obavezno moram čuti jer ne znam što propuštam. Nakon toga mi je snimio nekoliko njihovih pjesma na tada još uvijek aktualnu audio kazetu, koje sam preslušao stotine puta. Vračaju mi se nostalgične slike tog dugog toplog ljeta; sunca, mora, prijatelja i starog kazetofona, na kojemu je po cijele dane treštio AC/DC dok smo mi na plaži ganjali cure i ludo se zabavljali.
Vraćam scene onog nezaboravnog putovanja po Italiji, kad sam s tatom išao na njihov koncert u Torino . Bila je to prava avantura; onako s posuđenim autom, bez auto karte, novca taman na knap; tko preživi pričati će. Mi smo preživjeli! Ne moram ni spomenuti da je koncert bio fenomenalan; ipak govorimo rock and roll bogovima!:)
Jedna je uspomena budila drugu a ja sam odlutao u prostoru i vremenu. Kao da sam otvorio vrata koja su me vratila u jedan dio prošlosti koji je u moru svakodnevnice bio skoro pa potonuo. Predivan osjećaj... Bar na tren..

I tako dok sam ispijao zadnji gutljaji piva, polako sam se vraćao u stvarnost; u sadašnjost. Osjećao sam se kao da sam se vratio sa nekog lijepog i dalekog putovanja. Putovanje koje mi je pomoglo da se prisjetim kako je u životu bilo zaista toliko lijepih trenutaka ali koji su možda negdje skriveni duboko u nama i zaboravljeni. No dobro to što je ponekad dovoljno tek jedno pivo i dobra pjesma da ih se bar na tren ponovo vrati i proživi.

For those about to rock, I salute you!!

Oznake: AC/DC, rock, pivo, putovanje

28.03.2014. u 15:40 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< ožujak, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2022 (1)
Ožujak 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Listopad 2018 (1)
Kolovoz 2018 (2)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (1)
Srpanj 2017 (1)
Svibanj 2017 (1)
Travanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (1)
Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Svibanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (1)
Svibanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (1)
Prosinac 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (1)

Opis bloga

Blog za zalutale surfere...

Brojač posjeta