Master gamer

28.04.2008., ponedjeljak

IZLET

U ponoć se ovaj petak našla ekipa spremna za izlet. Ta ekipa je naravno najiberfensi razred na gimanziji 1.D. Nakon dva sata pjevanja Prljavaca i Thompsona svi smo zakrmili osim mene i par kolega koji smo odlučili igrat belu. Tak smo igrali do odmorišta i onda su se svi razbodili i počela je agonija za većinu učenika - Lulićeve prerade Thompsona. Derali smo se ko budale Lula, Žiha, ja i Heć. Ja sam naime napravio 3 cda za slušanje na kojima je bilo svega: prljavaca, thompsona, novih fosila, gibbonija itd. Kad smo napokon došli u Veneciju svi smo bili uzbuđeni i nabrijani. Venecija je preejebena. Tolko stvari za vidjet je bilo al smo crkli hodajući. Ručali smo u mcdonaldsu i nažderali se ko stoke, a onda išli natrag. Rogulj je u mđevremenu kupi neke šminkerske nikeice il adidaske. Onda smo kartali opet belu pa se krenuli naći sa Žarkom (vodičem) koji nam je pričao o znamenitostima uz neumjesno upadanje tete Kaje. Onda smo krenuli natrag na brod prema mjestu zvanom Lido di Jesolo. Došli smo u neki hotel kojeg je Toni usporedio sa Komodorom Looool. Hotel je bio super sa pješčanom plažom 5 metara dalje i fantastičnim pogledom na pučinu. Ja sam bio u sobi sa Mujkanovićem i Roguljom. Prvo smo bili malo na plaži zajebavali se i te brije (pero, heć i žiha su trčali na plaži u gaćama) a onda smo uz moje žestoko protivljenje išli u disko koji je koštao 8 Eura!!! BIlo je ok, al niš posebno s gomilom Talijana koji su se ubacivali našim curama koje su puno zgodnije od Talijanki.
Tam smo bili od 11 do 2 i onda se vratili u hotel gdje su neki odmah zakrmili a neki kartali belu. Rogulj nije mogo uć u sobu pa je spavo sa Perom, Delačicom, Glibićkom, Hanom i Hećom. Ne pitajte šta su oni radili tamo al mi je Pero bio veseo ujutro. HEHE. Drugi dan smo krenuli prema Padovi i taj dan je po mom mišljenju bio bolji. Grad je prejeben, manje je turista nego u Veneciji a i cijene su umjerenije. Prije nego kaj smo se trebali vratit Heć, ja, Pero, Rogulj i Lula smo se kockali. Izgubio sam 10 eura od Rogulja i 5 od Perice, ja sam već bio očajan no stigo je Heć moj spasitelj kojem sam uzeo 10 eura na ajncu i na pogađanju karata. Kad smo se vraćali bilo je prejebeno. Cijelo vrijeme smo pjevali i zajebavali se a u međuvremenu sam pobro Žihi 100 kuna koje mi on ne namjerava dati. Ma sve u svemu bilo je prejebeno, na kraju smo odrecitirali Škaricu i cvrči cvrči cvrčak na čvoru crne smrče.... Rekla je da je smo super i da ćemo i sljedeće godine ić negdje. Onda smo pjevali našem vodiču Lijepo ime Žarko, žarko Bog ga živio. Haha. On je reko da je ekipa super i da je prezadovoljan. Sljedeć godine idemo il u Gardaland il u Prag il u Budimpeštu il u Beč. Ma prvi d rules. Kladio sam se sa Roguljom da ću uspjeti ovaj tjedan bit normalan. Znam da je teško al ču dat sve od sebe. Pozdrav lipi moji.
- 20:51 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pišem sve o meni, 1.d, igricama.....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr