...Masta radi svastA...

četvrtak, 14.06.2007.

Zgradica

E koliko nadem inspiracije van pca za pisanje svoga bloga...ajajajaja...inace i dalje uzivam u svom novom monitoru:P...hehe...a neke i sitnice vesele...ok mozda i nije sitnica ali posto se skupljalo poduze i odoljevalo raaaaznim potrosackim ponudama...onda je sitnica:) ipak mi je to za okice tak da...Osjeca se u zraku da dolazi ljeto...i sve se teze oladiti...naravno tus uvijek tu pali haha:)...Bas sam na tvu bacio pogled na bazene ajoooj...ima li koja dusa a da je za???...ne znam dal radi salata, al ako radi mogli bi, dobrovoljci javite se tu ili moj mobi, a znaju oni koji imaju moj broj haha...Evo bilo bi i ok da s vama podjelim joos jedan sitni radicak...sitan al dinamitan...crtez jedne zgrade iz moje glave...jednostavno a opet zanimljivo..bar meni i s time sam skuzio da mi fali crtanje Arhitekture i da se ni malo ne bi bunio naci posao kao crtaz Arhitekture pa i vise od toga...rad je davno nacrtan jos iz srednje koliko se sjecam...

Persp. zgradice

14.06.2007. u 21:08 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (20)
Travanj 2007 (10)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (27)
Studeni 2006 (33)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Moja malenkost

Zovem se Marko, imam 22g roden i zivim u Zagrebu.
Moja malenkost
HOBI: ples, crtanje, skupljanje maceva, rad s drvom, fantasy freak...
KONTAKT: gricko77@net.hr

Moji radovi



LINKOVI MOJIH RADOVA
Hint: CTRL+click na link

Graficki dizajn
Scan Olimpijada 2004 plakat
Fotka Olimpijada 2004 plakat
Are you there?
Tony Hawk plakat
Xena plakat

Dizajn arhitekture
Pers. bolnicke sobe
Nokia stand 3D
Pers. predvorja hotela
SPUD nouvo dvoriste
Persp. zgradice

Fantasy art
Moj prvi andeo
Andeo sa pticom u ruci
Stripic
Zena i jednorog
Macevi 1
Lord - strka i zbrka

Wood work
Magic kutija 1
Magic kutija 2
Magic kutija 3
Magic kutija 4

Karikature
Prva karikatura
Karikatura uciteljice

Pimp my work(Photoshop)
Pimp andeo-Aria
Fredi diploma pimpt