...Masta radi svastA...

ponedjeljak, 21.05.2007.

Eto i mene...:)

I tako dakle...poceo je i ovaj tjedan i zapoceo sa vrucinama nekim hm hm...daaa...malo se rostiljalo sa par ljudova u subotu...i skuzili su da se kod mene isplati jesti, ima mesa:)pa cak sam i ja jeo nes nakon 1mj ne hranjenja...i da dobio sam na poklon katanu, jos jednu i ova mi je mmmmm hebena...recimo da je svaki dan u rukama imam i lamacem po zraku:P...Sada cu si napraviti stalak za katane i buduce nove jer ih imam u planu...mmmm...i gledao sam kendo i aikido na netu i ima dva kluba u zg...javio se na kontakt pa da vidim cijene i tako...pa uz ples bi mozda i krenuo to nes posto me tako fasciniraju te katane, mozda ima nes u tome!!!...jedan klub je 200 kn na mjesec,a drugi cekam odgovor na mail...ahm malo skupo a nisam tu jos uracunao boken(drveni mac za vjezbanje)...ajoj...poceo sam traziti posao jer htio bi nes a i htio bi si novi pc kupit ovaj sumnjam da bu izdrzao ljeto na +35C...tak da ono...a faks...a jebemu ne ucim nis, a sama pomisao na posao neki sve govori...imam zelja pa ono...Ljudima se svidjela ona kutija drvena...e da Lidac kaj s tom kutijom:)?hehe...No ljudima se svidjela ali kada su culi da bi racunao oko 500kn jer je rucni rad...nekak im se nije svidjela ideja vise...pa naj te se ljutiti ali nije to sam tak napraviti...inace primam narudzbe pa javite mi:)hehe...i tak vam je to...skuzio sam sve vise da mi se sve orijentira prema stilu samuraja od obuce do oruzarnice vec, cist komotno bi mogao naoruzati 10tak ljudi i krenuti u pohod neki sada vec...:P....steta kaj vam nemre pokazati kaj sve imam, osim ak ne dodete meni...i zato si moram napraviti heben stalak za sve to kaj imam, od maceva i nozeva itd itd...nis raspisao se...aj cujemo se ljudovi...

p.s....i da na stroseku je ovu nedjelju bilo hrpa lubanja i super se plesalo i nove cure se upoznavale super...kada ce opet nedjelja ii da Lidac navrati gore:)...i u limbu sam prosao nize nego inace recimo da sam skuzio neke sheme hehe:)

21.05.2007. u 21:22 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (20)
Travanj 2007 (10)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (27)
Studeni 2006 (33)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Moja malenkost

Zovem se Marko, imam 22g roden i zivim u Zagrebu.
Moja malenkost
HOBI: ples, crtanje, skupljanje maceva, rad s drvom, fantasy freak...
KONTAKT: gricko77@net.hr

Moji radovi



LINKOVI MOJIH RADOVA
Hint: CTRL+click na link

Graficki dizajn
Scan Olimpijada 2004 plakat
Fotka Olimpijada 2004 plakat
Are you there?
Tony Hawk plakat
Xena plakat

Dizajn arhitekture
Pers. bolnicke sobe
Nokia stand 3D
Pers. predvorja hotela
SPUD nouvo dvoriste
Persp. zgradice

Fantasy art
Moj prvi andeo
Andeo sa pticom u ruci
Stripic
Zena i jednorog
Macevi 1
Lord - strka i zbrka

Wood work
Magic kutija 1
Magic kutija 2
Magic kutija 3
Magic kutija 4

Karikature
Prva karikatura
Karikatura uciteljice

Pimp my work(Photoshop)
Pimp andeo-Aria
Fredi diploma pimpt