...Masta radi svastA...

subota, 09.12.2006.

Plesi samnom takav sam i gotovo

Malo nakon onoga "ozbiljnijega posta", gdje sam van iznio neka svoja stajalista i neka svoja sjecanja, ali mislim da ima dosta mladih ljudi koji samnom dijele tak neku pricu, a mozda cak i tuzniju. No, necemo o tome...Htio sam vam pokazati da znam i ja dublje razmisljati:), sala. Danas sam bas neke vesele volje moram priznati, pa sam odlucio to posvetiti vama. Eto iako mi stara i stari sjedaju na vrat, al znate kakvi su tata i mama pa to nije nista posebnoga. Nabavio sam si plesni dvd, odnosno dvd sa svim vrstama glazbe koja se pusta na plesnjacima. Latinoamericku, disco-fox ma svasta i to 4GB sto je a lot! Uz to sam i do frendice dobio cd sa nekim stranim stvarima sta se pusta vani. A na tome cd-u sam nasao jednu jebenu stvar koju nisam znao kak se zove (Tom Novy ft. Michael Marshall - Your body). Pjesma je super i slusam ju nekih vec cirka pola sata. Luda i zanimljiva stvar je sto sada vec posto "plesem" 2 i pola mjeseca, skuzio sam da kaj god stanem slusati pocnem plesat, s time da i to nije nista novoga jer obozavam ritam, a pogotovo na stvari koje se pustaju vani, naravno plesljive. Skuzio sam da kao sto je rekao Robi, voditelj kluba Marekas (mislim da sam sada napisao kak spada ime kluba:)), ovaj skuzio sam da zapravo totalna opustancija i slusanje glazbe treba samo poloviti ritam i na to nabaciti korake. Znaci nema tipa osnovnoga koraka. Mislim ima ali nije strogo definiran, sto mi se jako svida. Plesao sam sada na ovu pjesmu disco-fox samo korake i igrao sam se nogama, koracima da bi ulovio ritam na najbolji nacin i EUREKA, nasao sam ga! Slican je disco-foxu osnovnom koraku, samo sam ja skocio van toga koraka i ubacio nes svoje pa ono. Meni za dusu super:) hehe. Ljudi plesite sto vise, ako necete plesati bar pjevajte. Jednome uuu osnovnoj skoli dalekooo prije, a i na moru jednome, sam cuo od par ljudi i nije da lazem sada..."Gle to je ovaj mali sto dobro plese"...Mislio sam da me malo prc-prc ali sada znam da nije bilo to nego istina. Ali istina za prije. Prije sam plesao ko manijak i znao sam zmirit i samo plesati na ritam i glazbu i nije mi jebalo kaj me netko gleda ili tak nes. Bio sam samo ja i ritam! Sada, danas...i dalje je sve ok aliiii izgubio sam onaj opusteni dio. Ne skroz, ali sada vise razmislja, a u plesu to sputava i stavlja te u barijere, sto naravno nije bas ok. E kada bi to izbacio bio bi jedan jako sretan covjeculjak:) A nista, morat cu se potruditi:) Cao!

09.12.2006. u 14:16 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (20)
Travanj 2007 (10)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (27)
Studeni 2006 (33)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Moja malenkost

Zovem se Marko, imam 22g roden i zivim u Zagrebu.
Moja malenkost
HOBI: ples, crtanje, skupljanje maceva, rad s drvom, fantasy freak...
KONTAKT: gricko77@net.hr

Moji radovi



LINKOVI MOJIH RADOVA
Hint: CTRL+click na link

Graficki dizajn
Scan Olimpijada 2004 plakat
Fotka Olimpijada 2004 plakat
Are you there?
Tony Hawk plakat
Xena plakat

Dizajn arhitekture
Pers. bolnicke sobe
Nokia stand 3D
Pers. predvorja hotela
SPUD nouvo dvoriste
Persp. zgradice

Fantasy art
Moj prvi andeo
Andeo sa pticom u ruci
Stripic
Zena i jednorog
Macevi 1
Lord - strka i zbrka

Wood work
Magic kutija 1
Magic kutija 2
Magic kutija 3
Magic kutija 4

Karikature
Prva karikatura
Karikatura uciteljice

Pimp my work(Photoshop)
Pimp andeo-Aria
Fredi diploma pimpt