...Masta radi svastA...

petak, 01.12.2006.

...Less is more...

Less is more...graficki dizajn i dizajn arhitekture ali i dizajn opcenito 20,21 stoljeca se razvija i dalje na temelju ovih par rijeci koje same po sebi sve govore...Svi smo culi za barok recimo...i znamo sto je barok i kakvo je to bilo razdoblje...razdoblje kica i zlatnih ornamenara skulptura itd itd...znaci tezilo se kicu!...E sada razdoblje u kojem mi zivimo, razdoblje moderne umjetnosti, tezi tome da je sve jednostavnije, sto manje detalja kica a da se shvati i prenese poruka i naravno da je izgled cega god vec pritom interesantan...Primjera vam mogu dati 101 a i sami znate vec na kaj mislim..ali eto..npr...mobiteli...uzasno puno vrsta a cilj je da su sto jednoistavnijeg dizajna, onda novije zgrade sto jednostavnije a konstrukcijski stabilnije i jeftnije izrade, onda imamo dizajn grafike, plakata sto jednostavniji, namjestaja?? isto tako...Recimo ja dosta znam o tome jer sam zavrsio dizajn arhitekture i radio na tome da je sto jednostavnije a interesantnije...drugim rijecima masta radi svasta:)...imam radova stavit cu...sada kako koga zanima arhitektura...radio sam i na izradi namjestaja a i na izradi plakata...evaj je bio zaaa olimpijske igre 2004 u Ateni...plakat je raden prve godine faksa, zapravo pocetak faksa kao mapa za upis na dizajn za koji nisam uspio kaj mi je malo zao...jer znam za sebe da imam talenta...al to je tak kada...ljudi imaju veze ali ok je...Plakat je raden u Auto-cadu i to svaki detalj...rad je na A3 formatu pa sam slikao ga i dio skenirao...isao sam na to bas "less is more" i po meni sam to postignuo...samo po sebi se vidi sta predstavlja plakat tak da...no sami ocijenite...

Scan Olimpijada 2004 plakat
Fotka Olimpijada 2004 plakat

01.12.2006. u 01:00 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (20)
Travanj 2007 (10)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (27)
Studeni 2006 (33)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Moja malenkost

Zovem se Marko, imam 22g roden i zivim u Zagrebu.
Moja malenkost
HOBI: ples, crtanje, skupljanje maceva, rad s drvom, fantasy freak...
KONTAKT: gricko77@net.hr

Moji radovi



LINKOVI MOJIH RADOVA
Hint: CTRL+click na link

Graficki dizajn
Scan Olimpijada 2004 plakat
Fotka Olimpijada 2004 plakat
Are you there?
Tony Hawk plakat
Xena plakat

Dizajn arhitekture
Pers. bolnicke sobe
Nokia stand 3D
Pers. predvorja hotela
SPUD nouvo dvoriste
Persp. zgradice

Fantasy art
Moj prvi andeo
Andeo sa pticom u ruci
Stripic
Zena i jednorog
Macevi 1
Lord - strka i zbrka

Wood work
Magic kutija 1
Magic kutija 2
Magic kutija 3
Magic kutija 4

Karikature
Prva karikatura
Karikatura uciteljice

Pimp my work(Photoshop)
Pimp andeo-Aria
Fredi diploma pimpt