Sex u javnom wc - Stvarne djevojke

utorak , 18.12.2018.

MUŠKA POSLA: Nepisana pravila za ponašanje u javnom WC-u










Click here: Sex u javnom wc






Mobitel mi je bio u ruci, prislonjen na uho, a dvije rijeci koje sam upravo cula odzvanjale su mi u glavi: — Ja sam… Bio je to Kreso. Otišla sam na letovanje s dečkom u Barselonu. Bilo je zabavno, osećala sam se baš nevaljalo, ali problem je u tome što tako nema mnogo vremena za predigru pa obično ne mogu da svršim — morala bih da legnem i uključim vibrator.



sex u javnom wc

Kreso kojem se jos nisam ni pocela osvecivati. Nista nisam govorila, a cini se da je i on shvacao da je bolje da ne kaze nista. Uživamo da radimo ono što volimo i sa kim volimo.



sex u javnom wc

MULTIPRAKTICNA KUCKINA USTA ZA SEKS U TOALETU - Našla sam neku slatku Turkinju, i ubrzo smo počele da se ljubimo kraj zida.



sex u javnom wc

Ulazim unutra, ali tamo nema nikog…Oprala sam ruke, pogledala se u ogledalo i pomislih da sam upravo nekoj psihopati otkrila svoj identitet… uplasila sam se I isparanoisala, ali taman kada sam krenula da sto pre pobegnem sa ovog mesta…ispred mene se pojavljuje Vuk sa sajta klub za odrasle…I kaze: Gde si ti krenuo, a mali…? Uhvatio me je za ruku i uveo u kabinu. Usli smo unutra i on je zakljucao vrata. Nisam ni sanjala da će moje vatreno krštenje biti u stanicnom toaletu. Stavio je prst preko usta i pokazao da cutim…PSS… Zatim me uhvatio za ruku i stavio je na izbocinu na svojim pantalonama. Osetila sam tvrdo pod svojim prstima. Znala sam da je prilicno veliki. Dodirivala sam ga preko pantalona a onda je ustao. Uhhhh bas je bio velik i veoma debeo, prelepog oblika i sa ogromnim mesnatim glavicem… kurac kakav se ne vidja ni na filmovima…I to ispred mog lica. Dodirivao mi je usne. U glavi mi se mutilo dok me je samarao ogromnom kurcinom po faci. Upitah ga drhtavim glasom… — Pusi ga odmah ako zelis da te vodim odavde…Uhvatila sam ga za kurcinu i drkala ga dok sam mu jezikom lizala glavic. Trudila sam se da mu usisam ceo glavic, ali bio je veci od moje vilice, a cela kita veca od moje glave… Šta je sad, pizdo? Hoćeš li ga pušiti? Zaglabala sam ga razvalivši usta, kako bih ga usisala do njegovih natečenih muda…. A onda mi zabi kurčetinu u samo grlo. Kad je video da sam ga usisala celog, on podivlja te me žestoko poče jebati u usta kao isluženu kurvetinu, zabijajući glavić nadrkanog kurca u moj grkljan. Zgrabio me za kosu i tako životinjski nabijao da sam se izbuljenih očiju počela ritati. Glava mi je letela napred-nazad u tempu koji mi je mutio razum. Mumlao je dok me je drzao rukama za glavu i ritmicki me jebao u usta. Pri svakom izlasku sam se borila za vazduh, a bale su curile… -To mala, dudlaj ga… Zini malo jace, kurvice! Sigurno nisi ovakvu komadinu imala u svojim krvinskim ustima, jel da? Zatim ga je izvadio I rekao; gutaj spermu droljice mala… I posisala sam mu kurac do zadnje kapi sperme. Dok mi je još uvek debelim kurcem razmazivao spermu po licu, znala sam da sam u njegovim očima bez ozbira na moju uvodnu priču na chaty o mojoj nevinosti ipak bila samo obicna kurva koja se jebe po javnim WC-ima…. Osecala sam se bedno I jeftino, ali I zadovloljno I priznajem, zelela sam još. Ustala sam i sperma mi je jurnula iz čmara. On je halapljivo prstima zakačio spermu iz moje guze i dao mi da polizem… sve sam sa zadovoljstvom onako napaljena progutala lizajuci mu prste……noge su mi zadrhtale i kolena su mi klecala. On se samo nasmejao i rekao da će to brzo proći da je to samo zbog ogromnog kurca u guzi. Kao prava pickica samo sam poslusno klimnula glavom. Usli smo u stan… Rekao mi je da idem odmah do toaleta i da sto pre zavrsim sa sminkom…To sam i uradila…sredila sam se u fully za bukvalno 5 min…izlazim i toaleta, a on se vec skinuo go i nadrkavajuci ogromnu kurcinu, seta po gajbi… Kad me je ugledao prestao…Gledamo se u oci, vidim mu na faci zbunjenost ali i zadovoljstvo, srecu… -Auu jebote, pa ja ne verujem…Ti si bre TOP Model, ti si najjaca picka na svetu, ni jedna zena ne moze ni da ti pridje-… To je bio jedini kompliment u zivotu zbog koga sam se istopila…krenula sam ka njemu ali mi je rekao da stanem i da mu ne prilazim, jer zeli da me posmatra i odmerava… -Poziraj malo, guzi se, izazivaj me…Zelim da uzivam u pogledu, prelepa si Transice, ja ne verujem da postoji takvo savrsensvo…….. Mene ovo previse pali… Osecam se kao da sam neka prelepa devojka, koja zavodi frajera o kojem je mastala… a on me prekinu: HHmmm…pitam se ko koga ovde zavodi…? Zatim je ustao i rekao: Ajde sad klekni dole i pocni da ga pusis ga Transice moja lepa!!! Ti si moja drolja… Odmah sam se spustila dole, otvorila usta i krenula da pusim njegov nabrekli kurac. Lizala sam mu glavic, celog ga oblizala jezikom.. Navlacio mi je glavu celom duzinom svoje kurcine. Bukvalno me jebao u usta. Bio je suvise veliki i nisam mogla da izdrzim dugo. Jedva sam uspela da ga odgurnem da dodjem do daha. On me je blago gurnuo nazad na dvosed, podigao mi suknjicu i pomerio gacice u stranu. Oh, bila sam jako napaljena i zelela sam ponovo da osetim njegov veliki kurac u sebi. Jebite me molim vas… Okrenuo me je i namestio preko ivcice kreveta. On je bio iza mene. Prislonio je kurac na moju rupicu. I oh, osetila sam kako ulazi u mene.. Nabijao mi ga je lagano u pocetku, gurajuci i vadeci ga skoro celog. Mmm, bilo je tako dobro osetiti ga duboko u sebi… Stenjala sam i sama se naticala na njegovu batinu, zeleci ga sto dublje… On je postepeno pojacavao tempo, jebao me je sve zesce, nabijao mi ga snazno.. U jednom trenutku sam osetila udarac po guzi. Samo sam malo glasnije zastenjala. Bolelo je, ali iako sam ga molila da stane, nije se obazirao. Nastavio je da mi uteruje to cudoviste sve dublje a ja sam mogla samo da jecim. Uhvatio me je za bokove i nabijao mi ga nimalo nezno. Cvilela sam — Gooospooodaruuuuuuuu… molim vas… Ali sam samo dobila jos jedan udarac po dupetu i njegove reci: Cuti sad kurvo….. Potrajalo je, totalno me je rasturio… Uvatio me je za facu i cimnuo; — Napunicu te droljice… I jos par jakih nabijanja i svrsio je puneci me spermom…Zatim me je odgurnuo od sebe i rekao: Dosta ti je bilo, aj sad mars kuci… Brzo sam se obukla i skinula sminku… izasla sam bez pozdrava…ali na izlazu iz stana, samo sam rekla: HVALA… Nastavice se….



Job beleeft wild avontuurtje op de wc - WEEMOEDT
Uhvatio me pomalo grubo za glavu i lagano ga vadio van i gurao natrag u moja usta. Iako je broj postao trocifren sa parnim brojem na početku 2,4,6,8 , nisam mogao da se setim svih imena. Pocela sam osjecati kako mu se kurac lagano budi. Priblizavala sam se zgradi u kojoj sam zivjela. Da bi ga dodatno ovlazila pre nego sto se natakatarila na njega, prvo se ispisala preko kurca a onda zasela na njega kao na svoj tron, zajahala ga kao princeza kraljevskog konja i primala ga iz svih poza kao da joj zivot zavisi od toga kako ce se izjebati. Vreme u kome su sve informacije dostupne preko Interneta, u kome sve može da se vidi i čuje, u kome možeš da otvaraš vrata svim svojim vidljivim i nevidljivim identitetima. Cini mi se da je bijes, mrznja i zelja za osvetom koju sam osjecala od mene pravila nezasitnu, napaljenu droljicu i nije mi smetalo ni najmanje. Nisam ni sanjala da će moje vatreno krštenje biti u stanicnom toaletu. Ne volim Beogradske gej klubove. Jos sva mokrih usta od svoje sline i njegovih sokova pozvalila sam ga nekoliko sekundi, te mu se okrenula ledjima i guzom, preko haljine, pocela trljati o njegov nabrekli kurac.

[Mame za sex oglasi|Oglasi pula stanovi|Trazim zenu za brak bosna]






Oznake: Kompletan, popis, Kategorija:

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.