26

ponedjeljak

srpanj

2021

Dan po dan

Danasnji dan bio je malo izbezumljen i tup..Krevet me vukao svim silama u snove gdje uvijek volim mastati o pozitivnim mislima..Moj danasnji maclacak bio je raznolik pomalo uspavan,pomalo nesiguran,pomalo znatizeljan..Kad mi se dogodio uragan maslacaka naglo sam digla svoje umrtvljeno tijelo dotjerala se i povukla malu sekicu na kavu..Iako je ona premala i u svojem filmu ,tako sam bila i ja na tren u svojim vizualnim i nestvarnim filmovima,ali hej opet kroz setnju. sjetila sam se maslacka i ispuhala sam taj dio sebe umivsi lice hladnom vodom i rastegnuti vrat…Toliko sam nestrpljiva toliko zelim imat svoj um nad kontrolom ali onda se sjetim koliko me polja maslacaka jos ceka B
Proslost se nemoze izbrisati ,niti ljude ,niti dogadaje niti trenutke ,ali zato mogu mjenjati sadasnjost iako sam dosta ljena po pitanju same sebe i trganja maslacaka iz dana u dan,ali dubina mene vjeruje da ce iz svih tih maslacaka izniknuti jedan divan i predivan zuti maslacak<

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.