četvrtak, 24.04.2008.

Ono sto me nije ubilo novu snagu mi je ulilo.. ♥

Pjesma nema veze sa postom,jednostavno mi je prekrasna.Tihana oprosti.!

boomp3.com

Tako malo rijeci,a tako veliko prijateljstvo nastalo.Zahvalna sam,cijenim to.
Bog mi je darovao prekrasnu osobu,prijateljicu.Nezamjenjivu.
Istina,udaljile smo se.Ali ostajemo jake,ne dopustamo da nas rastave.
Nasi trenuci,nas smijeh,nasa sreca.Nismo to zaboravile.Ostaje u srcima.
Bilo je ljeto.Bojala sam se tvoje reakcije,kako ces me prihvatiti.
Svidjela sam ti se?Kada sam te vidla prvi puta skuzila sam da si vislja od mene.beelj
Nea veze.Voljet cemo se i da smo najruznije na svijetu.
(Nemogu vjerovat koje gluposti pisem.).Ali tako te voliiiim.
Fufi,Cedevita..Toliko nadimaka smo jedna drugoj nadjenule.
Neznam rijeci kojima da te opisem.
Ljepa,zabavna,duhovita,vedra,pozitivna,pametna,dobra..
Bojim se.Jeli prijateljstvo toliko jako da izdrzimo.
Nebih mogla bez tebe.Ti si mi sve.Sto ako nam se putovi razidu?
Nemam inspiracije,neznam sto da napisem.
Ali ti znas koliko ja tebe volim.Za to su samo dvije rijeci dovoljne.
Volim te.
Photobucket
Shvatila sam kako imam prekrasnog prijatelja.Od onda kada si napisao onaj personal na msn-u..Razmisljala sam puno.Puno mi znacis,pravi si prijatelj,iskren si.Zahvaljujem svaki dan sto te imam.Ne bih te mjenjala za NISTA.Angelo


20:16 | Komentraj (27) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.