don't get us wrong

ponedjeljak, 10.12.2007.

Jućer sam bila sa sekom na piću u miragea, pridružio nam se i Dena, pa sam pošla s mužem na kavu u time auta i tako ja provodim dane. Putem doma sam srela seku i Denu, pa su me nagovorili da pođemo ucinit đir s autom. svratili smo do poligona gdje sam Deni dala da učini đir, super mu ide!!! Putem doma nas je zaustavila policija, a nitko od nas nije bio vezan. strava!!! to mi je prvi put da me zaustavila policija, dobila sam i kaznu, al mi nije naplatio što nisamo bili vezani 1500kn, nego 300kn jer mi neko svjetlo ne radi, a nisam ni znala da mi ne radi, mislim radi ali slabije svijetli, nemam pojma. sve u svemu dobro sam prošla. ne znam odakle bi nabavila 1500kn, teško ću izdvojit ovih 300kn!!! ma nebi ni platila posla bi dva dana u zatvor.
Evo par slikica

- 13:48 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.