don't get us wrong

srijeda, 05.12.2007.

opet na poslu

Šefika me zvala da dodem radit dva dana, jer je Sandra bolesna a ima nešto posla. I tako radila sam s Anitom išle smo na kavicu, slikavale se naravno, izdepilirala mi jednu nogu, jer je nestalo voska, a i radile smo, ja sam imala čak 2 masaže i to je nešto.
e a otvorila ja frižider, ma nebi vjerovali sta sam vidila, ma mislim strašno,
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eto ja neću više komentirat!!!!
Anita je još uvijek zaljubljena, jucer se naljutila na mene jer joj ne pišem na facebooku, a šta ću kad nemam kompjuter u konavlima.
Kate i Neđa su pošle u Split.........................................................
Sutra je sv. Nikola, nadam se da će me sv. Niko pronac u konavlima i da cu ujutro nac cizmicu punu slatkiša
Image Hosted by ImageShack.us

Evo novi slide show


- 15:55 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.