don't get us wrong

srijeda, 28.11.2007.

kate!!!

tražila si novi post, pa evo jedan posvećen tebi!
super je što si na facebooku, ok je je li tako?
crteži koje si nacrtala su supeeeer, nisi normalna, a nacrtala sam i ja tebi nešto,,,,,,,,a koja je to ljubav....volim i ja tebe, i ive te voli isto(jesi njoj nešto napisala, i ona je tamo isto) i fališ i ti namakisskiss
dogovorit ćemo da izađemo jednu veče, ono da popijemo malo i zabavimo se(samo mi cure)
ive, neđe, ljube ti i ja(ako sam koga zaboravila sorry), može? zujo
evo brat mi došo iz škole upravo, dobio je 5 iz matematike, koji štrebernutnut
neka, neka, imam pametnoga braca, juhuhu, jedini je dobio 5 svi ostali 2....BRAVO BRAVO, ali matematika mu full ide, nadaren je, da da da
evo upravo sam pukla od smijeha, moj mali braco mi pokazao osobnu!!!!zamisli?!
izvadio je osobnu(ima 15 god i to mu je sad fora, misli da je pravi frajersretannaughty)

moram ić radit pa je to sve za ovaj post, ivana će napisati drugi
pozzz svima i poljubi karlitu(slatkiš mali)
pozz i tebi zvonko, hehehheh(ovo ti je prvi pozzz na blogu)nutsretanrolleyes

wavewavemahmahwave
- 12:44 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.