don't get us wrong

četvrtak, 08.11.2007.

HVALA HVALA

Prvo da zahvalimo na kmentarima, super ste!!!
Puno ljudi ne zna za ovaj blog, pa smo sretne kad dobijemo koji kom.
Ja više ne radim u wellnesu crycrycryburninmadburninmadburninmad
Al se nadam da cu opet pocet radit u 3.mj.
Pa tako manje se viđamo.
U subotu idemo na veceru kod Nede.
Pa tako ocekujte nas novi slide show u ponedjeljak roflsmijehsretanrofl
E da zamalo zaboravih imam jedan zanimjivi trač Anita ima decka (nadam se da me nece ubit sad)
aha zaljubila se!!! fin je momak, neki dan sam ih srela....ma bas su mi onako slatki beljcerekcerekcerek
eto dosta za danas wavemah
podravljam Neđu, Ljubu, Sandru, nasu novu frizerku Andreu
Anita i tebe posebno pozdravljam, budi dobra!!! e moj mobitel ti prima dolazne poruke ( rofl upravo si mi poslala poruku dead, a necu sad ovo brisat, neka stoji, ubuduce mi cesce pisi belj)!!!
- 10:52 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.