petak, 21.07.2006.

kako zakon

ej jucer sam si skinio sa neta film get rich or die tryng
jebote koji likovi
mozda stavim film na net sve zavisi o vama
napisite u komentu
film ima 8 cd-ova al je do jaja
najjace je kad ka lik rokne u facu sa gunom
kako zakooooooooooooon
film je bas realan
eto dosta o filmu

sta se kod vas radi???

ja se zejebavam
bio kod šinkija
popusio sam 2 kutije cigara lol
bokte ovaj post pišem 20 min
malo mi mozak zakazo lol
ej evo sad idem nest zderat
jebga taki ti je to

sta kazete na moju sliku
lol
te su slike napravljene
kad su mi starci bili u nekim svatovima
bokte mi se zejbavali totalka
kuca je bila razjebana do boli

kod mene je bilo jedno 10 ljudi
jebote zejebavali se i pusili ko stoke

i tak
neam pojma sta da vise napisem
pozdrav anji, ivani, gaby, ...she,
svi ste mi zakon ljudovi

jebote vise stvarno neznam sta da napisem... lol

samo mogu psovat
lol

stavim vam još slika sa skolskog od ovih mojih kretena ...

jebote stvarno sam dosta napso lol

stavim vam još koju pjesmu za par dana

komentirajte
dok neskupim 50 komenta nepišem novi post
jel jasno..?

eto to bi bilo to za danas
pišem novi post kad skupim komentara a do taka cya

kizza

- 15:46 - komentari (56) - print - kako zakon -

<< Arhiva >>