Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..x. O MeNi .x..

..x. Neki Podatci .x..

[ ..x. Moja Slika U Izradi .x.. ]
* Ime : Marija
* Prezime : Nije bitno
* Razz : 6.d [sexy]
* Mjesto : Zagreb, STC
* Godine : 12
* Datum Rodenja : 19.5.'96
* Naj Boja/e : naj naj mi je zelena, a onda poslje, ljubicasta, crwena i crna xD
* Frendowi : Mymy, Vini, Wrabac, Erni, Domi, Iwan i jos njih sa mora, i to... uGl.
* U Slobodno Vrijeme : Surfam po netu, slusam muziku, visim na msn-u, izlazim sa frendovima i tak...
* Slusam : Him, Hladn Pivce, Elemental, Led Zeppelin, Biltse, BFMV, Avril

..x. Ona Woli .x..


* Boje

Image Hosted by ImageShack.us


* Lizalice fino

Image Hosted by ImageShack.us


* Ljubaw cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

* Sexy crtiće

Image Hosted by ImageShack.us


* Villia cerekdead(pre pre pre zgodan je!!!)cerek

Image Hosted by ImageShack.us


* Muziku

Image Hosted by ImageShack.us


* Posebnu osobu [simpu] cerekcerekcerek

Image Hosted by ImageShack.us


* Cokoladu fino

Image Hosted by ImageShack.us


* Zvakice mojeedead (nemogu bez njih)

Image Hosted by ImageShack.us


* Dukca moga majog sjatkog =P

Image Hosted by ImageShack.us


* Puhat bajonee

Image Hosted by ImageShack.us



..x. Ona NE Woli .x..


* Umisljenost, bahatost, i laganje u facu!!! [a ako ste takwi... Begajte od mene!!! headbang]

Image Hosted by ImageShack.us


* Pedofile i slicne ljude!!!

Image Hosted by ImageShack.us


* em0 ljudowe... Al neke znam i oke su, al neki...

Image Hosted by ImageShack.us


* U drustwu bit drugacija... cry

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

* Kada se nekog ostawi ko zadnje smece...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
* Wrjedanje drugih

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



..x. Kontakt .x..

Msn : ---> mary_plausha@hotmail.com
Mail : ---> mary_12@vip.hr

..x Malo Muzike .x..


MusicPlaylist



Image and video hosting by TinyPic





12.08.2008.
Fuckinf crack! xD

Olla!
Sada wam ljepo mirne duse pisem postek... Ljepo sam se isvadala sa nekom kravetinom sa *anjushkinog & nixinog* bloga... GrRrRrRrRr... Kako mi je zivac digla, nest pre pre strawa... Joj da... Wratio mi se Domi, a i Erni s mora, Mia ce se vratit tek u nedeljuuu... KmEč... Al prezivit cu ja... A neeee, Vini mi se vraca tek par dana prie skoleee... Ivan je tek otisoo... UBIJTE MEEE ...pliz eek... UuUuUuUuU daaaa, moram se ja pohvalit, ovaj design sam ja preradila [dobila sam dopustenje] kai nie šekšanjiii??? UuU a owe zwjezdice kaj iz strelice izlaze? i to sam ja napravilaaa, i cielu boju sam promjenila, stavila novu sliku, ukrala sma ju sa *anjushkinog & nixinog* bloga.... xD Ma Fakk! to nisam smjela rec... Ugl. ja se ozbiljn fakat dobro razumijem u HTML codowe... fora, nie tesko upoce, pa ne... smijeh... totalni smjeh kad ja to radim, kad se ja s kompom poscem swadat... dead dal wam owo dosta ?! Je, waljda, ma mora bitiii, jel tak? Ma of korss! bbwwaaa!! ne pricam vise s wama, sada samo razgowaram s kompomm.... bbbwwaaa.... Fuckin Crack!!! zajebajshn!!! Idemmm!

..x. PaPa .x..

13:39 - LOvE, LoVe... ( 6 ) NoOoOoOo!!! - On/Off


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.