Signali života

15.02.2007., četvrtak

Dnevnik jedne šiparice, 1.dio

Zovem se Dženana F. Imam 14 godina. Moje mjesto u kojem živim, u kojem sam se rodila, u kojem idem u školu i u kojem živim u kući i mama i tata sa mnom, a kuća je od bake zove se Čefičići Donji. To je odma kraj gornjih Čefičića, između Zenice i Čeljgovića. Tata i mama rade na njivi svaki dan. Ne znam koliko jer sam ja za to vrijeme u školi. Nagovarala sam majku i babu da mi kupe satelitnu, pa je babo odlučio otić do banke da mu daju puno para. Od tad ustajem svaki dan u 10 sati, malo gledam emtivi, i čujem neku dobru pjesmu, odem u školu da slušam one glupe profesore kako pričaju o nekim budalaštinama, pa onda oko 9 opet dođem kući i opet gledam emtivi. Obožavam rock i sve one super bendove koji se pojave na emtiviju. Najdraži su mi red hot čili pejpersi, folaut boj, maj kemikal romens i svi drugi koji budu na emtiviju. Ja ne znam o čem oni pričaju al to mi nije bitno kad su taki slatki i super sviraju. Volila bi jednom otić živit u emtivi da ih sve upoznam. Ja mislim da to nije tako daleko, jer ih mi možemo gledat na televizoru, al mi babo kaže da se tamo ide avionom. Najdraža serija na emtiviju mi je ona u kojoj prikazuju aute i kuće pjevača. Ja ću jednog dana kad budem starija otić u banku da mi dadnu pare pa ću si i ja kupit taku kuću i auto.
Hajd onda raja čujemo se opet kasnije. Pis!

<< Arhiva >>