Design By: *Maria*
< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (21)
Ožujak 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Os/nes komentare

Blogovi koje čitam

Paula
Nika
Samir
Koke
Pia
Samir i Ante

Meni je preslatki!

Presladak je zato sam ga i stavila

sibirski haski 2

I slikica za Paulu!

Amy Winehouse

srijeda, 16.04.2008.

Hai!Ewo mene.Hvala puno svima na komentarima:)Razveselili su me:)...danas smo pisali dosadnu matematiku al je bila pre lagana,osim kojih zadataka na kraju kad mi se više nije dalo računat.nutnutnutal sam onda na silu riješilatuzani bila sam među prvimayessamo se nisam usudila predat prva dok drugi ne predaju hihibeljbeljbeljal onoeekeekeekbilo je lagano.Moj frend me zadužio da mu strip nacrtam.On ga je smislio..Uglavnom..danas je bilo zabavno u školi...a sutra pišemo priroducrycrycrycrycrycryal kaj se može....najgore mi je kad neki dečki pokušavaju biti frajerčinecoolcoolcoolto me tako živcira..i to svaki dan rade...dobro sad nesmijem ni cure zaboravit jer su i one takve...ok nesmijem ni sebe zaboravit beljbeljbeljbeljhehe....uh kaj sam se napisala...uglavnom...imam predosječaj da ću dobit 5 iz matematike(da barsretansretansretan)a matematika mi je jedan od najgorih predmeta...najbolji mi je tjelesni i flauta...obožavam flautu jer sviramo super muziku...uvijek imamo 2 sata flaute za redom i uvijek nas pol sata prije krala sata pusti da idemo na igralište....tako je bilo i danas..(huh izgleda da će mi ovo biti največi pos dosada)sretansretansad idem....ajd molim vas puno kommajte jer komove vraćam!Hehe ajde bye bye byewavewave:wavekissmah:mahidemwavewavewavebyecerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

- 22:05 - Comentarichi (11) - Print - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.