ponedjeljak, 28.08.2006.

evo mene opet...

joj...ne...opet u zg...neeeeeeeee!!!
baš je bilo super na moru ..pogotovo na rabu...ja svoj provod neću opisivat jer mi je jedna curka skužila blog al još kad sam imala staru adressu...promjenila sam i dizajn...koji vam je bolji?
ja sam došla jučer...ma dobro je u zg sam dok su praznici...moja sis je napisala neki dobar post pa je posjetite malo...ma ljeto baš kratko traje...kratko ali slatko...lol...hvala na komentarima ja ču vas sad posjetiti jer nisam imala vremena komp mi je bio zauzet...ma znate već ko je bio na njemu...sis...nisam vam se mogla javit jer nemam komp na moru pa tak da...i ne mislite da sam prestala pisati ovaj tako "zanimljiv" blog...svima šaljem jednu veliku pussu!
Image Hosted by ImageShack.us

- 21:47 - ..::Komentari::.. (20)Image Hosted by ImageShack.us ..::printaj::.. ..::linkić::..