ovdje je sve slatko....=)

utorak, 01.08.2006.

ovo je kratki post...

Ej ljudi,trebam vasu pomoc!!!!!!!!!!Ovo je drugi put da radim blog.Prvi blog mi je bio slatkica4ever pa neznam kak da si promjenim ono za komentiranje...Vidila sam na par blogova da su umjesto komentar napisali doniraj komentar itd.Neznam kak da to napravim pa molim vasu pomoc!!!!!!!!thanks unaprjed

- 22:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ovdje mozete sve nac.....=)

Linkovi

evo nesto o meni.....

  • IME:Marija
    PREZIME:nije bitno...
    GODINA:13god.
    SLUSAM:System of a down,pink,eminema,50 cent,Black eyed peas i mnoge druge da sad ne nabrajam,....
    NAJJELO:pizza
    NAJPRIJATELJICE/PRIJATELJI:ana-marija,josipa,dina,iva,lucija,maja i ja/Davor,Zvonimir,Domo i drugi...
    MRZIM:Glupe i umisljene ljude,lorenu i marinu!!!!!!!!!!!!
    TRENIRAM:tenis
    OPIS MENE:plavokosa,plavooka,1.63metara visoka,lijepa
    VOLIM:pse i druge zivotinje,decke.....
    to je sve za sada