< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

myspace comments

myspace comments



burninmadOvdje možete nači kaj god vam treba...da...da...moš si mislit!!!To traži negdje drugdje, jer ovdje vladam ja i bit će po mom!!!kiss


cool myspace layouts

cool myspace layouts



Linkovi


profile editor

profile editor




Cartoon Glitters

Cartoon Glitters




Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

....Ne za uspomenu jer bi značilo prošlost, već za sjećanje pa da bude vječnost....

***
Mala je ponovno sama,
opet se zaljubila u krivoga.
Ta mala, u nadi da postoji bolji,
otvori svoje srce najgorima.
Zar ti, dečko, ne znaš
da je ta mala prošla
samo kroz najgore.
Da ti je dala svu svoju
ljubav i cijelo srce.
Uzeo si i ono najmanje
što je ostalo od nje,
a to je bila nada.
Sada, nakon svih laži
toliko je zbunjena
da ni ne zna
što si joj sve uzeo!



Gold Glitter Teddy Bear Glitters

Gold Glitter Teddy Bear Glitters




Image hosting

Image hosting









 

[petak][04.01.2008.]

******

...sve bih dala da sam ponovno kraj tebe… u tvom zagrljaju ispod mjesečine i da mi nježno ljubiš usne kao i one noći… od tada čekam da mi se ponovno vratiš, da dođeš u moj grad i da vidiš da samo tebe čekam ja… kad sam te prvi put ugledala, nešto čudno se dogodilo u meni… imala sam osjećaj kao da te poznajem od kad znam za sebe i od tada ti ispunjavaš svaki moj san… dok se jedne večeri taj san nije ostvario… ti si stvarno bio tu, kraj mene… izgubila sam glavu, a srce predala samo tebi i sada svaki dan bez tebe je tako svi i taman… samo pomisao na tebe može osvijetliti dan… dođi do mene i osjetit ćeš da ja ne mogu više bez tebe, jer bez tebe ja kao i da ne postojim… samo želim tvoj nježni zagrljaj da gledam te smeđe oči koje su mi promijenile život… čekat ću te pa makar to značilo da cijelu zimu u hladnoći moram provesti bez tebe, al znaj nada umire zadnja… jer kada dođe proljeće i sve procvjeta, vratit ću se na naše mjesto i vrati vrijeme unazad… I ZNAM DA ĆU TE TADA PONOVNO SRESTI!!



[ 4 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>