< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

myspace comments

myspace comments



burninmadOvdje možete nači kaj god vam treba...da...da...moš si mislit!!!To traži negdje drugdje, jer ovdje vladam ja i bit će po mom!!!kiss


cool myspace layouts

cool myspace layouts



Linkovi


profile editor

profile editor




Cartoon Glitters

Cartoon Glitters




Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

....Ne za uspomenu jer bi značilo prošlost, već za sjećanje pa da bude vječnost....

***
Mala je ponovno sama,
opet se zaljubila u krivoga.
Ta mala, u nadi da postoji bolji,
otvori svoje srce najgorima.
Zar ti, dečko, ne znaš
da je ta mala prošla
samo kroz najgore.
Da ti je dala svu svoju
ljubav i cijelo srce.
Uzeo si i ono najmanje
što je ostalo od nje,
a to je bila nada.
Sada, nakon svih laži
toliko je zbunjena
da ni ne zna
što si joj sve uzeo!



Gold Glitter Teddy Bear Glitters

Gold Glitter Teddy Bear Glitters




Image hosting

Image hosting









 

[nedjelja][12.08.2007.]

*......JBG.......*

Ne da mi se pisati, pa ću samo ukratko napisati par riječi o dosadašnjim praznicima jer nemam puno vremenayes….uglavnom završila škola i odmah počela ja ludovatparty….mislim to je i neizbježno kad sam kod bake…..tri odlične noći povodom dana piva, ludnica puno komada, cuge itd.party Svako dnevni odlasci na bazen…..ne znam kak sam uopće živa jer te stalno bacaju u bazen, a i ima toliko komada, ludnica…zujo…nažalost, morala na more sa starcima…no…ali čak je bilo i dobro…yes...svaku večer sam bila u drugom mjestu…..da, bila sam na koncertu od Colonie u Pakoštanima i na Sverini u Biogradu…nut..nećete vjerovat al Seve je zakon, baš sam se iznenadila, treba je luda…….ali zato me Indira razočarala, to je dvolična kuja….i da, dalmoši su takvi komadi, mislim većina njih, onak vaterpolisti imaju odlična tijela, cure možete si samo zamislit…cerek..uglavnom, da na povratku s mora imali samo prometnu nesreću, al ne želim previše o tome…no…tak da….ja u zg, došli frendovi iz Kine….malo katastrofa, al preživjet ću valjda……našla se na kavi s Deom, Nesom i Leonidom…kiss..i baš mi je bilo drago kaj sam ih vidla…dead..bila u tom čuvenom «Black&White»….ono, bilo je baš ludo…nut..zatim ode ja natrag kod bake i odmah vidim x-osobu…headbang..joj, ni sama više ne znam kaj hoću od njega, al mi nekak fali…burninmad..moram razgovarati s njim…..to je najkraće kaj mogu napisat, jer je bila totalna ludnica u ovih mjesec i pol, zato nisam ni stizala niš novog napisat…yes..sad uhvatih malo vremena zbog ovih Kineza kaj su mi došli, al sutra već opet ode se Mare zabavljat….ide kod bake….zatim rođendan koji uopće ne zna još kak će proslavit, al bit će za pamćenje…..

P.s. veliki pozdravi mah svim mojim curkama…..falite mi…..al brzo ćemo se vidjet!! Pussakiss



[ 2 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>