< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Kolko je sati?





Web Counter
Web Counter

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


blog mog razreda
blog gabričke i sare
propali blog mog brata
blog 7.c

simpa kalkulator

O meni...

Ime: Marijeta
Nadimci: Mary, Mari, Mara...
Grad: Zagreb, Trešnjevka
Godine: 13
Razred: 7.d
Škola: Šenoa
Volim: sve i svašta, nekoga
Ne volim: ljude koji živciraju, školu
Kućni ljubimac: preslatki pas Mrvica(Mrva)


Kakav vam je blog?!?
Ma super!!!
Mogo bi bit i bolji.
Odvratan!!!
Izbrisaj ga!!
  
pollcode.com free polls

ponedjeljak, 09.06.2008.

Vikend

Subota i nedelja dosadne. Nisam niš učila iako u pon pišem talijanski, matišu i pita me fiziku, u utorak me pita zemljopis, u srijedu tehnički, u četvrtak pišemo pravi test iz matiše i u petak pišemo povijest i još imam ispit iz flaute i pita me kemiju. Zbilja, bolje ne može biti.lud Sad ću cijelo vrijeme preko tjedna morati učiti. Sada sam se riješila talijanskog. Pisali smo ga ujutro. Dobro sam napisala kad sjedim pokraj Grube. sretan Još danas valjda dobivam putopis o izletu u Đakovo i Osijek. Mislim da sam dobila 4. Nadam se da jesam. Sad malo o vikendu. U subotu naravno samo sam gledala tv i ležala.smokin Poslije sam malo izašla van s Gabričkom. U nedelju sam palila roštilj, svađala se s bratom oko lopte i naravno navijala za Hrvatsku.hrvatska Dobili smo. Jeeeee!!! Iako baš ne vjerujem da neko to još ne zna. Mogli smo i bolje igrati al nema veze.thumbupSad ovo pišem i pokušavam si isplanirati svo učenje ovaj tjedan. Pozz.wave

- 11:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.