< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Kolko je sati?





Web Counter
Web Counter

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


blog mog razreda
blog gabričke i sare
propali blog mog brata
blog 7.c

simpa kalkulator

O meni...

Ime: Marijeta
Nadimci: Mary, Mari, Mara...
Grad: Zagreb, Trešnjevka
Godine: 13
Razred: 7.d
Škola: Šenoa
Volim: sve i svašta, nekoga
Ne volim: ljude koji živciraju, školu
Kućni ljubimac: preslatki pas Mrvica(Mrva)


Kakav vam je blog?!?
Ma super!!!
Mogo bi bit i bolji.
Odvratan!!!
Izbrisaj ga!!
  
pollcode.com free polls

utorak, 03.06.2008.

Dežuranje i još neš

U ponedeljak sam bila dežurna. Bio je to pravi pakao. Dvaput sam išla u konzum po istu stvar, nosila sam knjige teške preko 10 kg, nosila obavijesti i tam neko sranje dijelila za strane jezike. Tonša me zvala ko da sam joj sluga svako malo. Odi mi po ovo, sad to odnesi natrag, podijeli ovo, odi po papire u drugu zgradu, odnesi ovo da se faksira...bangbangbang I još kad sam se vraćala iz konzuma tam me neka starica zaustavila i dala mi tam neki letak kao da će doći opet raj na zemlju. Mislim onozubo. Poslije sam skužila da iza na tom letku piše da nazovem jehovine svjedoke ako imam pitanja.eekeekOnda danas. Prvi sat pišemo eng. Žena kasni 10 minuta i još nam testove dijeli 5 minuta. A test je bio odvratno težak. Al dobila sam 4 iz hrvatskog!!!naughty Onda smo se premještali na SRZ ja sjedim s čilićem. Mojoj sreći nema kraja(zezam se).fino
Poslije nisam išla na dodatnu iz hj nego sam s gabričkom okolo bila do 2 sata.

pozzmah

- 14:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.