< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Blog sam napravila zato što mi je dosadno i ne znam sto cu radit thumbup wave cerek zujo kiss

Linkovi

Karmen
Iva
Deša
Đivo
Nikoleta
Tina R.

Sve o meni!!!

Zovem se Martina kao što vidite na blogu
Imam 11 godina,rođena sam 26.10.1995.
Idem u skolu Marina Getaldića,peti sam razred
Najdrazi sport mi je odbojka
Najdraze jelo mi je pomfrit i ćevapi (šnicli i meso s roštilja)

Zabava!


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws











Images for your blog

Images for your blog





Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




image hosting file

image hosting file




blog layouts

blog layouts



myspace layout

myspace layout




MySpace

MySpace







Customize your blog

Customize your blog





Customize your blog

Customize your blog




blog layouts

blog layouts




MySpace

MySpace



četvrtak, 05.04.2007.

PRAZNICI!!!!!!

Ljudi evo su nam počeli praznici!!!!Mogu se igrat do mile volje ali u gradu nema žive duše party njami ali nema veze jer ja idem kod bake gdje imam punoooooooooo rođaka.Zapravo 16 a to meni nije puno.
Ne znam što ću više napisat pa i vama ljudi sretni praznici!!!! njami wave : Bokiććććććć!!!!!Navratite do mene i ostavite mi punoooo komentara!!!!






| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.