ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Blog sam napravila zato što mi je dosadno i ne znam sto cu radit thumbup wave cerek zujo kiss

Linkovi

Karmen
Iva
Deša
Đivo
Nikoleta
Tina R.

Sve o meni!!!

Zovem se Martina kao što vidite na blogu
Imam 11 godina,rođena sam 26.10.1995.
Idem u skolu Marina Getaldića,peti sam razred
Najdrazi sport mi je odbojka
Najdraze jelo mi je pomfrit i ćevapi (šnicli i meso s roštilja)

Zabava!


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws











Images for your blog

Images for your blog





Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




image hosting file

image hosting file




blog layouts

blog layouts



myspace layout

myspace layout




MySpace

MySpace







Customize your blog

Customize your blog





Customize your blog

Customize your blog




blog layouts

blog layouts




MySpace

MySpace



srijeda, 14.03.2007.

HY!!!!

Kako ste mi ljudi evo ja vam imam mnogo toga ispričat sve što se dogodilo prije neznam točno nekoliko dana.Muški su slinili za osmašicama i gađali ih kamenjčićima pa su se one tužile i oni sada trebaju nama ženskima nositi torbe tako da je meni Marko Bilić morao nositi torbu baš na najteži dan kada imamo šest sati.On je bio tako kisel kada je uzeo tu torbu na rame jer je bola preteška jer sam u nju stavila i stvari koje mi ne treba.Dobro je on to odradio, ali kada je došao na red Vido isto tako kada smo imali šest sati njemu je mama sredila da nosi samo tri sata jer je to preteško a na to je razrednica pristala i to mi je stvarno glupo.Da je bar krepo noseći te torbe!!!burninmadHi,hi,hi,hi wave
bok




MySpace

MySpace



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.