...paranoid ai feat. marvin in da hauz...

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off

sex change dude 

She has a brain the size of a planet and a personality that makes you wonna kill it.

blogz 
novi

norman i lovro

te mirna i faith

stari

anspikbl
creep
debs
drito
ejmi
juđeen
pisac
rakija
ruza
sadensid
sisa
tofu


domina; alje; krava; tiramincica; mikelly; sarajevski; srcky ; branko;

.. i ostale lovim po komentarima ...



***********


“ Ako ne reaguješ ni verbalno ni fizički
u pravilu može da ti se odrazi
na nervnoj bazi
psihički…!”


Rambo Amadeus
(c/p reginaelenasth)


***********


Ti kažeš da je život krabuljni ples i da ti je on neiscrpan izvor uveseljavanja. Pa ipak, nikome nije pošlo za rukom da te upozna. Svako tvoje objavljivanje je prijevara. Ti možeš samo na ovaj način disati, spriječiti nekoga da u tebe prodre i dah ti oduzme. Tvoja se djelatnost sastoji u tome da sačuvaš svoj zaklon. I to ti je utjeha, jer tvoja je obrazina najzagonetnija od sviju. Ti zapravo i nisi ništa. Ti postojiš samo u odnosu. Pružiš li čeznutljivo nekoj pastirici ruku, u trenu se pretvaraš u sentimentalnog pastira. Časnog duhovnog oca obmanjuješ svojim bratskim poljupcem. Ti si sam ništa, tajanstvena prilika.

Sören Kierkegaard

 linkz
pobogu, ja uopće ne klikćem na linkove

 bude desno
marvin 3.2. !!!!

icquratz
211-220-240

marvin, the early stories..

jebanje i rje%u010Dni%u010Dko nadjebavanje

ljudi koje nitko nikada nije vidio

marvin u parku (maj personal favorit)


prvi post
ih bin udo, %u0111ejms udo
i pijem..
aj so mi stendin'
rukometni zlo%u010Din
budala na bajku i dobar vam dan jadranke kosor!
ne sanjam ovu ljubav
zagreba%u010Dki odrezak..
voden-koze!
jebotepas!
smoki moj smoki





mu%u010Do bolji kaunter
koji ne radi ve%u0107 godinama!

 16.04.2010., petak

u red

od ureckog materijala imam fascikle, spajalice i flomiće, a kronično mi nedostaje olovaka za pisat. jedna je danas uspjela nestati. bila je na stolu i u mojoj ruci, pa opet na stolu, pa je onda nestala. nije pod stolom. samo je nema. iduća je pisala pre slabo, ova koju sad koristim piše pretanko. ponekad mi treba jedna od onih debelih, ali da ne packa. (packa! kakov glagol!)

od ureckog namještaja imam stolac, veliki. to sam dobila. i dobar je. multipraktičan, čak.

u redu za obaviti stoji preko nekoliko stvari, popis ne postoji. stoga ni ne obavljam.

u redu za prestati stoji ih još i više. e to mi se baš i ne da.


- 13:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #