Sloboda govora ili sranje kroz gusto granje

Danas mi je sinulo....idem i ja nešto napisat ili .....
Tvdoglava sam magarica, bez dlake na jeziku, bahata, jer se ne dam "sedlat" i još štošta bez ikakve podloge što bi uspješno zakucalo te epitete, ali i da jesam ( u negativnom kontekstu , po njihovom) , ja se opet klanjam sebi i poštujem tuđe mišljenje, ali do određene " međe".
Da mi se netko i narugao da cu u srednjim tridesetim završit u tvornici , s nedovršenim studijem, verom na prstu - pomislila bih da je zadnji skot na ovom svijetu koji se okomio na moj ego.
Sve što sam si zacrtala, otišlo je u ladicu pod pojmom- utopija.Uistinu hvala Bogu, jer ja i danas ne znam gdje mi je mjesto, kad je u pitanju profesionalna orjentacija iliti dezorjentacija u mojem slučaju.
Od studija ne odustajem, ali ni od posla, a ni od ljubavi ....
Zaključujem da me čeka naporan životni stil, kad malo bolje razmislim nije me nikada ni napuštao.Pitam se često da li u ovoj našoj Lijepoj samo s diplomom nešto vrijediš i normalno živiš, dižeš kredite, planiraš vikend....ili sam samo "smotana kao sajla"!?
I glupa kao ona stvar!

25.05.2009. u 23:24 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

osobno

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr