Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi koje ja čitam

ZAKON CURA!
metall.boy
lena
bebekk


slicice!!!!!!






































ovo je moj dobar frend na jednom festivalu...joca

moj rodak,marin cilic

ekipa mog rodaka nakon pobjede na tekmi

roby,moj bivs
i
emma

sara

niki

katarina

dražen

david

lena

sestra tea

tomek...lol

ja i lana...lol

tina i petar(kaj nisu slatki)

matej buraz

andrea

my company

my frend...lol

ivan

laura

marko

moja mala
ekipica iz zg

mike i tatjana

nikyn mali luka

dario(dara)

stanko i tina
bogu iza nogu lol...

makic spaja

ja,zagreb,hercegovina

srijeda, 13.09.2006.

zivot pocinje,niky

hehe!!!!
jedva cekam danas oko 6h....
yes!!!!!dolazi mi niky!!!
za vas koji neznate!!!!
to mi je best friend!!!

obadvije smo iz hercegovine rodom,
i do 10-e god smo zivjele tam!!!
a kad mi je bilo 10 otisla sam sa
starcima ziviti u zg,
a ona je ostala u hercegovini!!!
kaj sad zivot ide dalje!!!smijeh

i prije nekih mjesec dana dosla sam u hercegovinu,
ali je ona otisla u zg u sr skolu!!!
nazalost!!!!!puknucu

iiiiii...tak ide dalje prica!!!blabla

ali na svu srecu ona danas dolazi u posjet
u hercegovinu do nedjelje je tu sa strcima!!!!yestak sam je se pozeljela!!!!

i veceras idemo u grad!!!greedy
to ce biti ludi provod!!!do kasno u noc
iako je srijeda,sta nas briga!!!

a sutra spavanje do popodne!!!hehehe
pa onda na kavicu
i naravno do mostara u mali shopping!!!
heheheheheheheheheheh....
i moram ju upoznat s mojom ekipom novm!!!
puuuuuno decki!!!!hehe
a moramo se vidit i sa starom ekipom!!!
jedva cekam!!!!
kaj velis niky???
ooooo!!!!
ali najgore ce mi biti u ned
kad krene doma,sam cu plakat!!!
ali sva sreca da mi je buraz u zg
pa budem i ja skoro dosla!!!!!

ZNATE KAJ :
neda mi se vise pisat!!!!

javimo se mi i tebi BEBEK!!!!
lol.....wink

kiss POZZ

- 14:31 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O BLOGU


sto da kazem o blogu!!!ma nista nemogu jer je predobar da bi ga opisala,zato ga procitajte i sami se uvjerite!!!!yes
O MENI
-ime:Martinacool
-prezima:nije bitno
-voli:decke,zabavu,glazbu i sve sto vole mladi
-hobi:tenis,rukomet,manekenstvo
-naj pjevacica:shakira i lana jurcevic
-naj pjevac:ricky martin
-naj film:moze dalje,neznam
---------------------------------------------------------------------------------------


ovo je moja slika kad sam bila mala plavusarolleyes



kak mi je dobro ovo srćeko


ovo nee dirat!!!


pusenje skracuje zivot,
daj zapali jednu!!!!